اخبار مهم مربوط به تصمیمات گذشته

باورت نمی‌شه، ولی من قراره روی استیج هندی برقصم :)) یعنی شکر خدا خارج از من همه‌چی ساخت :)) 

 

خیلی واقعا اتفاق جالبیه، چون من که هنوز توی رقص خیلی خوب نیستم، ولی اعتماد‌به‌نفسم این‌قدر بهتر شده که به‌سختی می‌تونم اهمیت بدم بقیه چه فکری می‌کنند. امروز تمرینش بود و کلش خندیدم. چندتا ویدئو هم دارم از خودمون در حال تمرین و هیچ خجالتی سر فرستادنش برای بقیه نکشیدم.

 

امروز خیلی روز خوبی بود. صبح برای خودم ماهیتابه خریدم، با دوست‌هام توی پارک ناهار خوردم، بعدش تمرین رقص داشتیم، بعدش شش ساعت ویدئوکال داشتم، الانم ساعت سه‌ی شب خوشحال نشستم می‌نویسم.

 

نکته‌ی خاصی برای گفتن نداشتم جز خبر این که قراره روی استیج برقصم.

۱
عارفه صاد
۱۶ بهمن ۱۳:۵۸

چه قدر عالی  :))

هم 

برای اعتماد به نفست و هم اینکه چیز جدیدی تجربه میکنی

پاسخ :

آره، کاملا بی‌سابقه است در زندگی من :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان