I know that all the days are passing by

اگه خودم رو چشم نزنم، دارم کم‌کم می‌فهمم ویزای آلمان روندش چطوریه. ماه‌های آینده قراره آدم‌های واقعا زیادی رو روانی کنم. الان داشتم قیمت نسخه‌ی پرمیوم اسپاتیفای رو چک می‌کردم. واقعا این ذره‌ای که در سلامت روانم کمه حتما با حذف تبلیغات اسپاتیفای پیدا می‌شه. می‌دونی، این‌قدر خودم گفتم که حس می‌کنم در میانسالی‌ام که واقعا انگار باورم شده و الان هی تعجب می‌کنم از فکر این که من بیست و یک سالمه و دقیقا یک زندگی کامل جلومه. نه تنها که یک زندگی کامل جلومه، هر چیزی که نیاز داشته باشم در اختیارمه. از مرحله‌ی عذاب وجدان داشتن گذشتم و به مرحله‌ی ترس از سرعت رسیدم. 

یک بار با زهرا رفته بودم دوچرخه‌سواری و حداقل پنج سال بود که من دست به دوچرخه نزده بودم. پیست دوچرخه‌سواری هم شیب نسبتا تندی داشت و من کاملا وحشت‌زده بودم. اگه الان بود احتمالا می‌تونستم کاملا خودم رو رها کنم و لذت ببرم ازش. ولی اون موقع هی ترمز می‌کردم که نکنه یک وقت کنترل دوچرخه از دستم خارج بشه. الان حسم شبیه اون موقع است یکم. نمی‌دونم، این جوونی کردن و این قوی بودنی که حتی براش تلاش نکنی چیزیه که من حتما باید توش خیلی خوب باشم با شناختی که از خودم دارم، ولی خیلی بی‌تجربه‌ام توش. عادت دارم به نگران بودن و مقابله کردن با احساسات بد و الان که احساسات بدی نیست نمی‌فهمم چه خبره.

امروز چند بار با این فکر به شکل ترسناکی مواجه شدم که قراره آلمانی یاد بگیرم. نمی‌دونم قبلا توی ذهنم چی می‌گذشت که دوستش داشتم، الان واقعا ترسناکه به نظرم. در عین حال هم مطمئنم کاری برام نداره. یعنی می‌بینی دارم چی می‌گم راجع به جوونی؟ به همه‌ی چیزهایی که توم هست اعتماد دارم. حتی دیگه صبح‌ها خوب بیدار می‌شم. هر روز حتی ورزش هم می‌کنم. ورزش هی از زندگی من خارج و هی وارد می‌شه. نه این‌طوری که مثلا یک روز ورزش کنم، یک ماه نکنم، بیش‌تر این‌طوری که یک ماه می‌کنم و یک ماه نمی‌کنم. عادت سختی برام نیست، چون دوست دارم ورزش کنم، فقط هی یادم می‌ره یا اپ نایک یهو نمی‌ذاره وارد بشم. انگیزه‌ام اینه که نفسم نگیره. حتی از اینم نسبتا مطمئنم که این دفعه قراره این‌قدر ورزش کنم که بالاخره نفسم نگیره بعد از دو دقیقه.

می‌دونی، به نظرم انسانی که این همه انرژی داره، بهترین استفاده‌ای که می‌تونه از انرژیش ببره، اینه که بذارتش توی فعالیت‌هایی که هم انرژی زیادی می‌طلبند، هم بهره‌ی زیادی هم دارند. مثلا من فکر نکنم دویدن ساعت شش صبح (نه حالا توی زمستون، مثلا تابستون) واقعا فعالیتی باشه که در کل زیاد انرژی ببره، صرفا اولش زیاد انرژی می‌بره و بعدش احتمالا انرژی زیادی هم می‌ده. دقیقا نمی‌تونم دلیل بیارم چرا، صرفا به نظرم این سیستم بهینه‌تری می‌شه.

۵
//][//-/ ..
۱۰ اسفند ۰۴:۳۷

اسپاتیفای پرمیم خریدی؟ میشه برای تحفه‌ی قبولیت به دانشگاه شش ماه اسپاتیفای پرمیم بخرم برایت؟ 

 

+ از بین کشورهای اروپایی، بعد از انگلستان کشوری که اصلا به هیچ وجه به خاطر ندانستن زبان اذیت نشدم جرمنی بود. به کسی بر نخوردم که انگلیسی حرف نزند. 

پاسخ :

وای الهه، این قشنگ‌ترین پیشنهاد ممکنه. اصلا زبونم بند اومد که بهش فکر کردی :)) هنوز نخریدم ولی نمی‌تونم قبول کنم، به جاش اگه بالاخره کار من درست شد، تو هم دوباره بیا اروپا و بیا برلین. من برلین نیستم، ولی می‌تونم اون‌جا ببینمت.

+آره الهه، شهر منم نسبتا انگلیسی‌زبونه، مشکلی پیش نمیاد، ولی دوست دارم یک زبان سوم داشته باشم.
//][//-/ ..
۱۰ اسفند ۱۷:۳۰

من بازم اصرار میکنم. اصلا زحمتی نیست. فقط یک حساب میسازم و پسوردش را میفرستم. جرمنی آمدنم که حساب نیست :) معلوم است که میایم و می‌بینمت :)

پاسخ :

من اصرار بیش‌تری می‌کنم الهه :) ولی من دوست دارم اکانت اسپاتیفایت رو داشته باشم :)))
جولیک ‌‌‌‌‌
۱۱ اسفند ۰۳:۵۵

اسپاتیفای شاید بهت تخفیف دانشجویی بده )اینجا میده. به کبکیا نمیده البته تحفه دو جداره :)) )

بعد اینکه اپ نایک آخه؟! گوگل هلث و سامسونگ هلث و اپل هلث را از تو گرفته اند؟:))

پاسخ :

چرا کبک از کل دنیا جداست واقعا؟ :)))) آره، به نظرم احتمالا تخفیف بده.
آخه مشکلش چیه؟ :)))) جز این که راهت نمی‌ده به اکانتت :))) ببین من خیلی ازش خوشم اومده بود، چون ویدئو داشت و نه انیمیشن و این‌هایی که گفتی تا حالا ندیدم، ولی آره دیگه، نایک فعلا از گزینه‌ها حذفه.
جولیک ‌‌‌‌‌
۱۱ اسفند ۲۰:۳۲

نمی‌دونم اخه معمولا ادم اپی که رو گوشیش یا ساعت هوشمندش هست رو استفاده می‌کنه، حتی اگه سرچ کنی اپ ورزش و سلامتی فکر نکنم نایک تو سه تای اول باشه. یعنی آگاهانه رفتی که نایک رو نصب کنی و سوالمه که چرا :دی

پاسخ :

آهان، به‌خاطر این بود که کلم خیلی ازش تعریف کرد و منم گفتم خب خوبه، برم نصبش کنم. قرار بود آموزش رقص هم داشته باشه که نداشت :/
جولیک ‌‌‌‌‌
۱۲ اسفند ۰۰:۳۵

پس برم از کلم بپرسم. :دی

پاسخ :

آره :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان