کاش زودتر یک تصویر از این پاییز پیدا کنم.

یکی از اون اشتباهاتی که دارم حذف می‌کنم، رشوه دادن به خودم برای خوشحال بودنه. قبلا وقتی حالم خوب نبود و یا روز جالبی نداشتم، می‌رفتم و توی یک سریال غرق می‌شدم. با این که حتی واقعا سریال دیدن هم نمی‌خواستم، ولی اجازه می‌داد که بی‌حس باشم و خیلی به چیزی فکر نکنم. به هر حال، بعد از چند اپیزود، هنوزم همون آش و همون کاسه بود و حالم حتی بدتر بود، چون چند ساعت هدر داده بودم سر چیزی که واقعا هم ازش لذت نبرده بودم. الان می‌دونم وقتی ناراحتم، حرف زدن با بقیه در مورد چیزهای مختلف بهم کمک می‌کنه. امروز کلی چراغ توی خونه روشن کردم، برای صبا کاپوچینو بردم، ظرف شستم و هم‌زمان تام رزنتال گوش کردم. الانم به امید خدا حتما دارم نسخه‌ی بدون سانسور In Bruges رو دانلود می‌کنم و شام هم پیراشکیه. این که وقتی ناراحتم، کارهای احمقانه نکنم، باعث می‌شه وقتی خوشحالم، کم‌تر نگران باشم.

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان