نخوردن نون تستِ اریبی‌بریده‌شده

یک چیز جدیدی که توی آدم‌ها بهش توجه می‌کنم و یک جوری معیارمه، اینه که یک ارزش‌هایی یا صفاتی داشته باشند که جامعه ایجادش نکرده باشه. خودشون منبعش بودند. و به اون شکل تشویق یا چیزی هم نمی‌شند به‌خاطرشون. مثلا فرزانه این شکلیه که من آهنگی از قبلا که باهاش خاطره‌ی خاصی داره یا همچین چیزی، بذارم، جیغ می‌کشه و قطعش می‌کنه. حالا نه به این دراماتیکی، ولی حسش برای من دقیقا شبیه همینه. ویژگی بارزی نیست، ولی همیشه دارتش. یک جورهایی یعنی برام راحت‌تره به فردی اعتماد کنم که یک دنیای درونی، یا یک سری ارزش‌های درونی داره و فقط مجموعی از سیگنال‌هایی که محیط بهش داده، نیست. 

۲
کلمنتاین ‌‌
۱۰ مهر ۲۲:۵۴

اوه سارا، منم دارم از این‌ها؟ ((:

پاسخ :

تو یک سری ارزش‌های این‌طوری داری، ولی بحثش یکم فرق داره، چون اون‌ها حداقل یکم منشاء بیرونی داره.
کلمنتاین ‌‌
۱۰ مهر ۲۲:۵۵

فهمیدی چی شد؟ چون از من ننوشتی خودم، بحث خودم رو وسط کشیدم ((:

پاسخ :

تا درس عبرت بشه برای من که یک قسمت جداگانه بهت اختصاص بدم :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان