آب جاری

دارم یک چیزی راجع به مباحث اقتصادی و بودجه‌بندی و همچین چیزهایی توی یوتیوب می‌بینم (برای آیلتس) و هی از فکر آینده‌ای که توش حقوق داشته باشم و توش بتونم برنامه‌ریزی کنم براش، بتونم با خودم بگم که چند ماه صرفه‌جویی می‌کنم و یک گوشی جدید می‌خرم، ذوق‌زده می‌شم. هر مبحث جدیدی که یاد می‌گیرم برام جالبه. 

احتمالا همیشه این‌طوری نمونم. این‌قدر باحوصله. این‌قدر مشتاق و بیست ساله. و این یکم غم‌انگیزه. مردم خیلی به خودشون حق می‌دن بابت خسته و غمگین و ترسو بودنشون. شایدم واقعا حق داشته باشند. ولی فکر می‌کنم در نهایت باعث می‌شه فقط راکدتر باشند. کاش تا جایی که می‌تونم، آب جاری بمونم.

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان