وضعیت

این‌طوریه که مثلا هر روز دو سه ساعت برای آیلتس می‌خونم و به نظر خودمم کافی می‌اومد، چون وضعیت reading و Listeningام قابل قبوله، و وضعیت speaking و writingام هم داره قابل قبول می‌شه. ولی امروز هی به این فکر کردم که اگه یهو مثلا یک متن سخت بهم بیفته چی؟ اگه یک جایی از صوت حواسم پرت بشه چی؟ اگه وسط speaking ازم یک چیزی بپرسه که من تا حالا بهش فکر نکردم چی؟ احتمالشون هم کم نیست، و مثلا در مورد speaking همون یکم مکث هم احتمالا تاثیر بذاره. خلاصه یعنی وضعیتی دارم که درسته قابل قبوله، ولی پایدار و کاملا مطمئن نیست. اگه حتی یکی از نمره‌هام هم کم‌تر از هفت بشه، دردسر داره.

با پگاه و فرزانه هم حرف زدم و در نهایت فکر کردم باید یک سری چیزهای دیگه از برنامه‌ام حذف کنم و هر روز مقدار بیش‌تری آیلتس بخونم. این یک ماه باید فشرده‌تر کار کنم. که واقعا کابوس منه، چون ابدا در موقعیت‌هایی که باید درس بخونم، نمی‌خونم. ولی مثلا از دفعه‌ی قبل که گفتم دوست دارم زیاد writing بنویسم، به‌جز یکی دو روز هر روز writing نوشتم. حتی الان دیگه ازش نمی‌ترسم. به‌خاطر همین به این یک ماه هم خوش‌بینم و خوشحالم که یکم به اولویت‌ها توجه کردم. امیدوارم آخرش خوب بشه.

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان