الهام‌بخش

من هنوز به اون دختر توی خوابگاه که وقتی مریض بودم، برام سوپ آورد، در حالی که مطلقا یک کلمه هم حرف نزده بودیم قبلش، فکر می‌کنم. هنوزم از ته دلم دوست دارم این‌قدر مهربون و باملاحظه باشم.

۴
کلمنتاین ‌‌
۲۴ مرداد ۱۶:۳۱

واقعا حیفه پستی با این عنوان حرفی از من درش نباشه ((((:

 

پاسخ :

کلم، واقعا فکر کن و ببین دوست داشتی من بگم تو الهام‌بخش من برای مهربونی بودی؟
کلمنتاین ‌‌
۲۴ مرداد ۱۹:۰۱

واقعا نکته‌ی مهمی رو مطرح کردی.

این مقدار از به قهقرا رفتن رو دیگه نمی‌تونم تحمل کنم.

پاسخ :

فکر کنم حتی اگه همچین چیزی بهت می‌گفتم، دو روز دیگه با غرور و افتخار می‌پذیرفتیش.
روناهی ^^
۲۵ مرداد ۰۰:۳۱

کاش از این آدمای مهربون توی همه ی زندگیمون می‌دیدیم :) 

پاسخ :

هومم :)
نورا
۲۵ مرداد ۱۴:۲۴

من هنوز با این امید میام توی وبلاگ تو که یک پست درباره‌ی الهام‌بخشی کاپاچی نوشته باشی.

پاسخ :

زهرا هنوز کامل هضمش نکردم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان