من هم باید تلاش کنم کم‌تر تو توییتر بچرخم. یا کم‌تر تو توییتر افراد معتقد به «کرم از خود درخته».

کلی غر زدم راجع به این که کلا چرا این ظلم همیشگی هست نسبت به زنان، افرادی که حالا به هر دلیلی طرفدار نظامند ولی لزوما ناپاک نیستند، و کلا، همه چی. ولی واقعا دیدم توی یه پست هیچ‌وقت نمی‌گنجه.

صرفا به عنوان یه غر کوچک بگم که این ترکیب واقعا ناخوشایند «فمینیست ایرانی» و فحش‌های مربوط بهش رو از ذهن‌تون پاک کنین. واقعا تلاش کنین این کلی‌سازی و تعمیم دادن به همه رو از بین ببرین. چون حقیقتا، من یکی که خسته شدم از بس تلاش کردم مثال بیارم که واقعا جنسیت رو بی‌خیال شین. که تا حالا کسی شواهدی به دست نیاورده که مردان استعداد خاصی در برنامه‌نویسی دارند.

۲
‌‌ Elle
۰۵ مرداد ۰۸:۳۲
آیدی توییتر داده می‌شه؟! :-"

پاسخ :

خودم توییتر ندارم :)) ینی یه اکانت دارم، ولی فقط واسه گشتن تو توییتره
فراری
۰۶ مرداد ۱۹:۴۴
بابا اون خراب‌شده آدمو روانی می‌کنه قشنگ، انقدر دری‌وری می‌بینی که کلاً از بشریت ناامید می‌شی. :/

پاسخ :

آره، کاملا.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان