426

این پند همیشه هست که «خودت باش» ولی این هیچ وقت مشخص نمی‌شه که از کجا بفهمی که خودت کی‌ای.
۳
چارلی ‌‌‌
۰۶ بهمن ۰۱:۰۶
بنظرم برای اینکه این ابهام پیش نیاد، بهتره اینطوری بگیم: «دیگران نباش!» 
فکر میکنم اینطوری دستورالعمل واضح تره :)

پاسخ :

هوم، فک کنم این طوری بهتره. ولی بازم عملی نیست.
یک ایرانی
۰۶ بهمن ۰۱:۱۳
با جناب چارلی موافقم 

پاسخ :

جوابم همچنان همونه :))
آرزو ﴿ッ﴾
۰۶ بهمن ۱۸:۰۸
به نظرم اینجوری نیست که بتونیم خودمون رو توصیف کنیم و بگیم من اینام. ولی تو موقعیت‌های مختلف فکرهایی به ذهن آدم میاد که میگه برای خوشایند دیگری (حالا هرکسی، چه آدمای نزدیک و اطرافیانت و چه جامعه) کاری رو که خودت دوست داری ترک کن و کار دیگه‌ای انجام بده. یا برای خوشایندشون هم نه، برای احساس طرد نشدن. اینجاها آدم وسوسه می‌شه که خودش (انجام‌دهنده‌ی کاری که خواهانشه) نباشه. به هر حال جفتش سخته :) (هم خودت بودن و هم فهمیدن اینکه خودت کی‌ای)

پاسخ :

می‌دونی، بحث این که دیگران نباشی جداست، و احتمالا منظور از این جمله‌ای که گفتم هم احتمالا همین بوده دیگه ولی من همیشه به دید دیگه بهش نگاه می‌کردم.
و آره، جفتشون هم سخته.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان