آینده

می دونی ، همیشه فک می کردم امکان نداره یه روز تا این حد عاشق رشته ام بشم ولی الان به این نتیجه رسیدم اوضاع اونقدراعم بد نیس ... منظورم اینه که ، هی ! من عاشق آزمایش کردن نمونه های خون و ادرارم (مامان من توی آزمایشگاه کار می کنه و من از بچگی یه پام بیمارستان بوده و یه پام خونه) و من تنها کسیم که قلب و شش و کلیه ی گوسفندو بدون دستکش توی دستم میگیرم و قربون صدقه اش میرم و من تنها کسیم که بدون این که کسی مجبورم کنه کتاب ـای پیشرفته ی زیست شناسی میخونم .... شاید واقعا من با این که عاشق ریاضی و فیزیک و نجومم ولی برای تجربی ساخته شدم ...
۳
Lady cyan ※※
۰۳ مرداد ۱۹:۰۲
قالبی که انتخاب کردی عالیه :)

پاسخ :

مرسی :)
دختر حــَوا :)
۰۴ مرداد ۱۱:۴۶
سارا
نمیتونی تصور کنی چقدر خوشحال شدم برات

پاسخ :

:****
آرزو ^_^
۱۶ شهریور ۲۳:۴۰
واقعا آفریـــــن

پاسخ :

مرسی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان