186

اگر چی چی نیستید لااقل آزاده باشید و اگه نمی خواین پی ام کسی ـو جواب بدین لااقل لست سین ریسنتلی کنید که آدم حالش ازتون به هم نخوره :|


پ.ن : یه بار داشتم به فرزانه می گفتم مونا و فاطمه داغونترین نقشو تو زندگی من دارن ، نه اونقدر دورن ازم که متوجه ناراحتیم نشن و نه اونقدر نزدیک که بخوام واسشون توضیح بدم چه ام شده ، الان شمایی که منو از این جا میخونین داغونترین نقشو دارین ، من هر چی غرغر و انتقاد به آدمای حقیقی زندگیم دارم ، اینجا می گم و اینجا شلوغ می کنم ... چجوری تحملم می کنید جدا؟

۲
آرزو ^_^
۰۷ آبان ۰۲:۰۲
چیزی که در وصف مونا و فاطمه گفتی واقعا جالب و بدرد بخور و کاربردی بود ، نمیدونستم چجوری توصیف کنم .
و اینکه تو کِی غر زدی ؟
انتقاد‌هات ولی جالبن .
و اینکه اینجا خونه‌ی خودته دیگه کلا :))

پاسخ :

من خیلی غرغروام و نکته ی جالبش اینجاس که خودم تا حد امکان از آدمای غرغرو دوری می کنم ، ینی متنفرم از این که پای غرغرای بقیه بشینم البته استثناعم داره.
مرسی :))
خونه خودمه ولی بازم نمی تونم هر چی دلم خواس بگم.
جولـ ـیک
۰۷ آبان ۱۱:۱۳
به سختی...به سختی:))

پاسخ :

ای بابا !! شما در این جور مواقع باید قربون صدقه ام برین و بگین که به هیچ وجه رو مخ نیستم !! حتی اگه دروغ باشه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان