و بله ، آدمایی مثه من تو اینستا هیچ جذابیتی پیدا نمی کنن جز پیج ناسا و یه سری مورد خاص دیگه

می دونی ، اینستاگرام ( در محدوده ی دخترای ایرانی) به چند جبهه تقسیم شده که من به صورت کاملا جدی ازشون متنفرم :

- دسته ی دختران مو مش و قرتی ای که باباشون یهویی بهشون یه بنز هدیه می ده و اصولا هیچ کدومشونو نمیشه از هم تشخیص داد.
- دسته ی دخترای دبیرستانی ای که مدام میرن کافه و اینا و کلی عم باحالن و کلی عم دوستای خوب دارن و هی عم قربون صدقه ی دوستاشون میرن.
- و بدتر از همه ، دسته ی دخترای عاشق ملانی مارتینز و لانا دل ری و هالزی که مدام نقاشیایی می کشن که اوج بیماری های روانیشونو بیان کنه و سعی می کنن افکار مالیخولیایی ای داشته باشن و از این گردنبندای حلقه حلقه که من یادم نمیاد اسمشون چیه ، میندازن و سعی می کنن خودشونو شکل خون آشاما در بیارن.
- و دخترای عاشق رنگی رنگی و شیفته ی عکاسی که میگن "عکاس نیستم ولی عکاسی رو دوست دارم" ولی کاملا مشخصه که دارن تواضع به خرج میدن تا بقیه قربون صدقشون برن
- آهان ، اینو قبلا گفته بودم ولی به هر حال : دخترایی که میخوان فقط یه معرفی از کتابی که خوندن بزارن ولی کاملا اتفاقی دکور معرکه ی اتاقشون تو عکس میفته.کاملا اتفاقی.

خلاصه که خودتون باشین عزیزانم.حتی اگه پسرید و در محدوده ی این پست قرار نمی گیرید
۵
دختر حــَوا :)
۲۲ شهریور ۲۳:۵۹
سارا میخوام به احترام این پستت بلند شم یه دیقه دست بزنم 
ولی علی‌الحساب لینکش میکنم تا بعد دیگه :))

پاسخ :

سارا ینی جدا عاشقتم :)))) تو پروما که دیدمت یادت میندازم که بلند شی برام :))
• عالمه •
۲۴ شهریور ۲۳:۱۹
به اون گردندبندها میگن چوکر.
یاد اکانت قبلیم افتادم. من تقریبا جز دو دسته از کسایی که گفتی (البته نه به اون شدت) هستم :دی البته کم کم دارم عکسای قبلیم رو هم اضافه می کنم.

پاسخ :

آهان ، آره من هی یاد چاکرا میفتادم :))
کدوم دو دسته ؟!
رشته خیال
۲۶ شهریور ۱۲:۲۵
واقعا حرف دلم بود...منم از همه ی این گروه ها بدم میاد...
دو گروه دیگه هم هستن:
اول-در اجتماع با حجاب کامل ظاهر میشن اما توی اینستا ....
دوم-این دسته خیلی نادرن ولی هستن دقیقا بر عکس گروه اول

پاسخ :

راستش زیاد برخوردی نداشتم با این گروه ، دوستام و دوستای دوستام توی این گروهایین که گفتم :)
• عالمه •
۰۵ مهر ۲۳:۳۰
نقاشی میکشم گاهی، چوکر میندازم گاهی، عکس هم زیاد میگیرم با گوشیم D:

پاسخ :

دیگه من نظری ندارم :))
سحر
۰۸ مهر ۲۲:۰۹
از همشون بدم میاد.به اینا می گن"شو آف"هیچ چیز خوب و مثبتی هم توش وجود نداره.فقط اداست.

پاسخ :

تقلیده بیشتر به نظرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان