54

و قابل باور نیست که من چقدر از فروغ (فرخ زاد) بدم میاد ...

۵
طائف ...
۱۱ مرداد ۱۶:۵۲
من از شما بیشتر

پاسخ :

چه دلگرمی بزرگی :)
محمدرضا ‌
۱۱ مرداد ۱۶:۵۷
سلام!
قطعا بیشتر از من نه!
ولی جای او، بسیار بسیار از پروین خوشمان آید!
شاد باشی و خرم!

پاسخ :

من از پروینم بدم میاد آخه (نه به اندازه ی فروغ)
چقدر فروغ طرفدار داره و خودش نمی دونه :)))
Lady cyan ※※
۱۱ مرداد ۱۷:۰۴
اخه چرا؟

پاسخ :

می تونم یه جوابیه ی مفصل بنویسم ولی خب اگه بخوام خلاصه بگم "چون رسما داره زر می زنه " :)))
پگاه
۱۳ مرداد ۰۱:۴۷
من خودم به شخصه از فروغ و نیما و سهراب و امثالهم متنفر بوده و با هیچ کدوم ارتباط بر قرار نمی کنم واقعا،الان این پست و کامنتارو خوندم امیدوار شدم:))
مولانا خوبه

پاسخ :

نیما و سهراب و اینا رو نمی دونم خوشم میاد یا بدم میاد چون شعراشونو نخوندم.
مولانا عشقه :))
آرزو ^_^
۱۶ شهریور ۲۳:۲۳
و برای من قابل باور نیست که یه زمانی ازش خوشم میومد ، راستش نمیدونم قبل از خوندن رمانی که زندگی نامه ی اون بود یا بعدش .

پاسخ :

منم یه زمانی رسما ستایشش می کردم :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان