باید همه ی اینا ثبت بشه که یادم بمونه چقدر لحظات می تونن مهم , باشکوه و بی رحم باشن

خب ,  الان من اینجا روی مبل دراز کشیدم , صبا رو اپن برای المپیاد ریاضیش میخونه , بابا تهرانه و مامان شیفت شبه 

همه جا سکوته و فقط فقط صدای تام رزنتال میاد(و الان کریستینا پری شد) 

من امروز روز عجیب غریبی داشتم.مدرسه جشن فجر بود , ما کیک خوردیم , معدلم ١٩/٩٩ شد , امتحان زیست رو گروهی دادیم ,  آخر زنگ آخر رفتیم حیاط مدرسه , فرزانه رو پای من دراز کشیده بود , Faded رو گوش کردیم , من سرمو کج کرده بودم , فقط سر درختای کاج دیده می شد و یه فضای بی نهایت آبی

ساعت هفت وقتی من و صبا تنها شدیم انیمیشن لک لک ها رو دیدیم(و جالبه که بدونین پای چشمام تیره شد از بس گریه کردم , بس که معرکه اس این انیمیشن) , می خواستم بیام اینجا و یه پست بنویسم راجبش که من به وجود این حجم از انسانیت افتخار می کنم , ولی نشستم قسمت سه ی شرلوک رو دیدم که اشتباه مزخرفی بود چون باید صبح میدیدمش.

آهنگای بردی رو شافل گذاشتم و در حالی که آکوستیک وینگز تو خونه پخش می شد آشپزخونه رو تمیز کردم و برای صبا شام رو آماده کردم و خب , الان من اینجا رو مبل دراز کشیدم , صبا رو اپن برای المپیاد ریاضیش می خونه .


یه جور شادی وحشیانه بود اولش و الان تبدیل شده به یه آرامش خلل ناپذیر.حال من نه.دارم درباره ی حال امروز حرف می زنم.

۸
| Avonlea |
۲۱ بهمن ۰۰:۱۰
سارا ۱۹.۹۹؟
واقعا ۱۹.۹۹؟
کات

پاسخ :

چطور دلت میاد؟ خیلی معدل جالب و هیجان انگیزیه :))
تازه اولش اون دفتردار جیغ جیغوی مدرسه ١٩/٧۵ عربیمو زده بود ١۶/٧۵ :/
| Avonlea |
۲۱ بهمن ۰۰:۱۱
که البته آیم پرود آو یو ولی واقعا چطور تونستی

پاسخ :

بیا , بعد هی هوش منو به سخره می گیری
| Avonlea |
۲۱ بهمن ۰۰:۱۱
سارا مگه علوم آزمایشگاهی شیفت شب داره؟
من رفتم انصراف بدم خدافس ✋

پاسخ :

شیفت شبش خیلی باحاله سارا , خیلی ساکت و عجیب و سحر آمیزه
فقط دو ساعته البته
برو هنر , برو تا ابد واسه جهانیان ماندالا بکش :))
حن ‍ا
۲۱ بهمن ۱۳:۴۳
من هیچوخت نمیدونستم معدل ممکنه 19.99 بشه، ینی فک میکردم ناممکنه، 19.98 یا 20
خوشحالم که زنده موندم و به حقیقت پیوستن این اتفاقم دیدم^_^

پاسخ :

آره به نظر منم غیر ممکن بود :))
لیمو ترش🍋
۲۱ بهمن ۱۵:۱۰
چ قدر این خورده ریزه های مونده ب بیست جذاب و عذاب اورن:|

پاسخ :

در حالت فعلی بیشتر جذابن :))
Mission Blue
۲۲ بهمن ۱۴:۲۱
خوبی آهنگ گوش کردن تو لحظه های خوب اینه که بر خلاف عکس ها فقط خاطرات رو به یاد آدم نمیارن. تمام حسی که تو اون لحظه تجربه شده رو می تونن بعد ها برای آدم زنده کنن.

پاسخ :

به ندرت پیش میاد که آهنگا بتونن احساساتمو فقط توی لحظه یادم بیارن , ولی اگه یه آهنگی رو فقط یه دوره گوش بدم و دیگه گوش ندم , اون موقع دیگه وقتی بعد از یه مدت طولانی گوش میدمش همه چیز رو زنده می کنه
• عالمه •
۲۲ بهمن ۲۲:۴۷
منم دلم معدل خوب خواست.

پاسخ :

تو دانشگاه غیرممکن به نظر میاد
آنیتا
۲۳ بهمن ۱۷:۰۷
چقد تو شاخی. هم کتاب میخونی هم سریال میبینی هم آهنگ گوش میدی هم میای نت هم درست اینقد خوبه -__- جامعه افتخار میکنه بت. باور کن.

پاسخ :

:))))))))
امیدوارم .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان