17

من بدون کتابای فانتزی می میرم قطعا.

۵
Lady cyan ※※
۰۳ مرداد ۱۳:۰۳
:)
شخصیتت رو دوست دارم :)

پاسخ :

قابل باور نیست اصن D:
دختر حــَوا :)
۰۳ مرداد ۱۳:۰۵
سارا جدا ازت خواهش میکنم این قالبای بیانو ول کنی بری از قالبای عرفان استفاده کنی 
:)))) من از اینا متنفرمممم

پاسخ :

:))))))
اصن با انتخاب این قالب احساس می کنم به زهرا خیانت کردم.
عرفان کد قالباشو قفل کرده :|
دختر حــَوا :)
۰۳ مرداد ۱۳:۱۱
بری بهش بگی کدشو میده بهت :دی

پاسخ :

واقعا؟ ضایع نشم یه وقت ؟ :))))
دختر حــَوا :)
۰۳ مرداد ۱۳:۳۹
=))))) چه خوب شد

پاسخ :

:))))
دختر حــَوا :)
۰۳ مرداد ۱۴:۱۸
نمیدونم...
میتونی از خودش بپرسی.
حتما کمکت میکنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان