Dilemma

درادامه‌ی حرف‌های قبلی باید بگم که چیزی که من رو خیلی اذیت می‌کنه در روابط انسانی، consistency نداشتن افراده. یعنی این که همیشه رفتارشون با تو تقریبا یک طور باشه. نمی‌دونم در شرایطی که کسی consistency نداره، باید چی کار کنم. دور می‌شم و طرف مقابل مهربون می‌شه، پیگیری می‌کنه و من عذاب وجدان می‌گیرم. یک خرده، دقیقا یک خرده که من ملایم برخورد می‌کنم، کاری می‌کنه که من بازم زده می‌شم. نه لزوما بداخلاقی یا بی‌اعتنایی؛ صرفا چیزی که من حس می‌کنم از نیت خوبی نبوده. دور می‌شم و بازم همین قصه. نمی‌دونم واقعا، شاید باید این‌قدر گزیده بشی که درسش بمونه.

نمی‌دونم، من دو سه سالی هست که حساسیت شدیدی پیدا کردم روی رفتار آدم‌ها با خودم. راستش واقعا هنوز حس نمی‌کنم غیرمنطقی باشه. معمولا حساسیت‌ها و احساساتی که در مورد انسان‌ها دارم، درست درمیاد.

 

به نظرم فکر کردن راجع به روابط انسانی پتانسیل زیادی برای بیراهه رفتن رو داره. باید فقط چندتا نکته از توی فکرهام بردارم و به صورت عملی ادامه بدم. فعلا راهی که خالی از تظاهر و تحمل باشه، نمی‌بینم. احتمالا بهایی که باید برای زندگی بدون دراما بدی.

۲
آقای سه نقطه
۰۵ تیر ۱۳:۲۴

انسان ها همیشه نیاز دارن که یه فاصله ای بین شون باشه
یه فاصله ای که نه دور باشه نه زیادی نزدیک

پاسخ :

هومم
کلمنتاین ‌‌
۰۵ تیر ۱۳:۵۳

وای سارا. تو رو خدا بیا یک بار یک بحث طولانی درباره‌ی روابط انسانی بکنیم :)) یعنی من مردم رو پاره کردم این‌قدر این بحث رو پیش کشیدم پیششون :))

پاسخ :

وای حتما حتما، به زودی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان