از امشب

جام جهانی ۲۰۱۴ یکی از جالب‌ترین دوران زندگی من بود. خلاصه‌اش اینه در نهایتش، وقتی آلمان از آرژانتین برد، من همین‌طوری گریه می‌کردم و سحری می‌خوردم. یکی از چیزهایی که خیلی ناراحتم می‌کرد، این بود که گزارشگر می‌گفت مسی تا حالا تجربه‌ی قهرمانی نداشته و چون سنش هم زیاده، این احتمالا آخرین جام جهانی‌ش باشه. حالا امشب رو ببین. همینه که من این‌قدر به این مرد اصرار می‌کنم سر چیزهای نامعلوم غصه نخوره.

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان