611

هشدار پست قبل.

اگه توی یک زمینه ادعایی داشته باشم، اونم خواب‌های وحشتناکیه که می‌بینم. یعنی من حتی خیلی دقت می‌کنم که محتوای sensitive ای نبینم ولی ذهنم با مهارت تمام خودش محتوا می‌سازه. وقتی استرس دارم یا ذهنم درگیره، تقریبا هر شب خواب می‌بینم.

دو هفته پیش یک خوابی دیدم که الان از فکرش نمی‌تونم بخوابم. این طوری بود که توی مترو بودم و یک دختری هم جلوم بود که ازش خیلی خوشم می‌اومد. در واقع کیت بلانشیت بود. (واقعا ناخودآگاهم جالبه؛ یعنی من Carol رو چند هفته پیشش دیده بودم و بعد از تموم کردنش هم کلا یادم نموند همچین فیلمی دیدم، بعد ناخودآگاهم این طور گلوش گیر کرده.) و خب زنجیره‌ی اتفاقات یک طوری شد که آخرش بوسیدمش. و متروش شبیه متروی ایران نبود؛ کسی حجاب نداشت و حتی کسی واکنش خیلی خاصی به ما نشون نداد. ولی همون موقع هم دختر کیت بلانشیت‌نما می‌گفت که «دارند می‌بینند.» و من هم فکر کردم که نه. نمی‌بینند.

بعدش مترو رسید به آخرش، و یک مأمور جلوی در اومد. مشخصا برای ما بود. منم فرار کردم. (بله، به دختر هیچ توجهی نکردم و خودم فرار کردم.) یک مجموعه‌ی بزرگی از راهروهای روشن و وسیع بود و نمی‌شد بری بیرون. توی راه‌های خروجی پر از مأمور بود. و کم‌کم داشتند راهروها رو هم می‌گشتند.

که دیدم یک سری سرویس بهداشتی هم هستند. و فکر کردم خب، می‌شه این‌جا قایم بشم و بعدش که کسی نبود، فرار کنم. صحنه‌ی ترسناکش همین‌جا بود. همه جای اون دستشویی‌ها پر از آدم بود. هر دری رو باز می‌کردم، چند نفر نگاهم می‌کردند و می‌گفتند زودتر یک جا قایم بشم و سروصدا نکنم. فکر کنم همین‌جا از خواب بیدار شدم.

الان فکرم بهش رسید. بعدش به این دقت کردم که راهروها اولش یک آزادی نسبی داشتند، بعدش هی این آزادی کم‌تر شد، هی بیش‌تر صدای مأمورها می‌اومدند. یعنی معمولا خواب‌هام یادم نمی‌مونه، ولی این‌جا حتی یادمه دستشویی‌ها چه شکلی بودند و آدم‌هاش چقدر ترسیده.

خیلی می‌ترسم. تلاش می‌کنم فکر نکنم ولی انگار فکری باقی نمونده برام که به این چیزها مربوط نشه.

۳
میم _
۰۴ آبان ۱۶:۴۶

واقعا خواب گاینده ایی بود :))

پاسخ :

آره، واقعا افتضاح بود :))
آنه‌ماری
۰۴ آبان ۱۹:۴۲

سلام سارا.

دوتا سوال کاملا بی‌ ربط به این پست؛

اپلیکیشن tv time داری؟

واسه آهنگ‌هایی که گوش می‌دی کانالی تو تل داری که بتونی باهامون share کنی؟

(پست‌هات رو که نگاه می‌کردم سلایقت موردپسندم بود)

پاسخ :

سلام :) هر دو تا نه :)))
البته توی تلگرام می‌نویسم ولی اون‌قدر آهنگ نمی‌ذارم. ولی اسپاتیفایم هست که همیشه از اون‌جا آهنگ گوش می‌دم.
آنه‌ماری
۰۵ آبان ۱۸:۰۱

درمورد tv time باید بگم یه برنامه‌ای شبیه به  goodreads‌ هست تقریباً که تو می‌تونی سریال‌ها و فیلم‌هایی که دیدی رو لیست کنی و بخش بندی می‌شه بین سریال‌هایی که دیدی و سریال‌هایی که درحال دیدنشون هستی و سریال‌هایی که قصد دیدنشون رو داری و حتی می‌تونی مشخص کنی فعلا کدوم‌هارو stop کردی و کدوم ها تو دسته whatch later قرار می‌گیرن.
یه صفحه داره که سریال‌هایی که دیدی رو قشنگ پشت هم برات لیست می‌کنه و تو هر سری یه تیک می‌زنی که مثلا امروز این قسمت رو دیدم ( فکر کنم یکم وسواس داشتی و می‌خواستی خودتو از قید بند نظم فیلم دیدن خلاص کنی که این خیلی بهت کمک می‌کنه چون دیگه اون نظمی که می‌خوای رو برات هندل می‌کنه)
حتی برات مشخص می‌کنه که هر سیزن ادامه داره یا ادامه‌ش تو چه تاریخی قراره اکران شه.
و در کنارش می‌تونی rewievهارو بررسی کنی(فکر کنم تو یه پست خوندم حتی واسه خودت برنامه داری مثلا روزی ۳تا واسه گودریز rewiev بخونی که گفتم شاید اینم برات جالب باشه) 

و یچیز جالب دیگه هم که داره اینه که بهت می‌گه در کل چند اپیزود نگاه کردی و چه تایمی رو برای فیلم و سریال گذاشتی.

+در مورد اسپاتیفای دلم نمی‌خواد ورود به حریم شخصیت باشه وگرنه خوشحال می‌شدم بتونم داشته باشمش(البته خودم  فقط نصبش کردم خیلی وقته استفاده نکردم ازش)

پاسخ :

ممنون :)))) راستش الان فکر نکنم بهش نیازی داشته باشم، جون فقط Modern Family می‌بینم ولی حتما در آینده بهش نیاز پیدا کنم.
نه بابا، ورود به حریم شخصی نیست، این‌هاش:
https://open.spotify.com/user/vmh639bfmdzoxcjqehyrse7ip?si=tcNnni0GTACwfIxrRUrk1A
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان