601

یکی از نکته‌هایی که راجع به افراد دیگه، برای من واقعا جالبه، اینه که با چه کتاب، فیلم یا آهنگی ارتباط خیلی عمیقی دارند. اون آهنگی که هی بهش برمی‌گردند چیه. اون کتابی که این‌قدر خودشونه/دوستش دارند که حتی نمی‌تونند درباره‌اش با کسی حرف بزنند، چیه. 

۳
‌‌ Elle
۰۴ مهر ۱۸:۲۹

اگه توی هر کدوم از این دسته‌بندی‌ها (کتاب، فیلم، آهنگ و ...) لزوما یک مورد اینطوری نداشته باشن، چی؟ 

پاسخ :

می‌دونی، آخه من بر اساس خودم می‌گم. و فکر نکنم که اشکالی داشته باشه. صرفا می‌دونی، هیجان‌انگیزه. این که هی فکر کنی به این که چی شد که به این رسیدی. مثلا اون اولین لحظاتی که ازش شنیدی، چه فکری کردی. این طوری.
آرزو ﴿ッ﴾
۰۶ مهر ۱۹:۵۴

من تا حالا کتابی رو انقدر دوست نداشتم که نتونم درباره‌ش با کسی حرف بزنم. برعکس وقتی از یک کتاب خوشم میاد تا به بسیاری از دوست‌هام (اون‌هایی که کتاب می‌خونن و احتمال می‌دم که از اون کتاب بدشون نیاد) امانت یا هدیه ندمش ول‌کن نیستم :دی

پاسخ :

منظورم این نیست که مثلا دلت نخواد بقیه بشناسنش، صرفا نتونی توصیفش کنی از بس دوستش داری. ولی خب، امیدوارم یک روز کتابی رو پیدا کنی دلت نیاد با کسی بخشش کنی :)
هلن پراسپرو
۰۶ دی ۲۲:۴۸

من هم.

مخصوصا اهنگ. آهنگی که خودم اهاش داستانی نداشتم، یا داستان کس دی،ه ای رو دربارش ندونم بهم لذت نمیده. حتی شده از اهنگی بدم اومده، و بعد اینکه داستان پشتشو برای شخص خود خواننده فهمیدم عاشقش شدم.

پاسخ :

درک می‌کنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان