اسمش چی می‌تونه باشه؟ دختره یا پسر؟ ممکنه من رو بیش‌تر از صبا دوست داشته باشه؟

داشتم به فرزانه می‌گفتم که دوست دارم حمید و سپید بچه‌دار بشند. احساس می‌کنم که توی قلبم، مقداری محبت عمیق وجود داره، کنار عشقی که به مهرسا دارم، که همین‌طوری بدون استفاده مونده. دوست دارم یک نوزاد رو بغل کنم، ببوسمش، عکس‌هاش رو ببینم، و هر روز بیش‌تر از روز قبل دوستش داشته باشم. همین الانش مهرسا داره توی دستشویی با لحنی واقعا بشاش می‌شمره و آواز می‌‌خونه. درسته که بچه‌ها مقدار خیلی زیادی فقط مصیبتند، و فقط کمی زیبایی، ولی دوست دارم یک اسم تازه به قشنگی مهرسا توی خونواده‌مون باشه. من دلم هم برای بوی نوزادها تنگ شده.

۲
چارلی ‌‌‌
۱۳ فروردين ۰۲:۴۷

پیشنهادی برای اسم بچه‌ی جدید داری؟ :)

پاسخ :

کسی توی خونه به اسم‌های پیشنهادی من اهمیت نمی‌ده :)) ولی بذار فکر کنم، مثلا اگه دختر باشه «رز»، اگه پسر باشه هم «یوسف» چون مطمئنم که علی و محمد نمی‌ذارند.
نورا :)
۱۳ فروردين ۱۵:۱۳

سارا رز صدا کردنش خیلی سخته. مثل مهرسا آهنگین نیست و ممکنه به خاطر همین تو کم‌تر از مهرسا صداش کنی و یک‌ روز از سر حسودی انگشتش رو مستقیم بکنه توی چشم راست مهرسا:|

حالا خود دانی. نمی‌دونم دیگه جون بچه چه‌قدر برات مهمه:))

پاسخ :

آره، این دقیقا محتمل‌ترین چیز ممکنه ... :))
ولی نه، دقت کردم که به فامیلمون هم نمیاد :)) کنسله دیگه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان