هر روز به پگاه پیام می‌دم که «پگاه، واقعا چه خبره توی این مملکت؟»

عزیزم، دیگه نمی‌فهمم واقعا.

و می‌دونی، من الان به جنگ خیلی فکر نمی‌کنم، ازش هم نمی‌ترسم، چون درکی ازش ندارم. چیزی که من الان ازش واقعا وحشت می‌کنم، اینه که من با این آدم‌ها از یک ملیتم. نزدیکم هستند. 

این آدمایی که بچه‌ها رو وارد سیاست می‌کنند (چقدر آدم باید احمق باشه که بچه دوازده ساله رو درگیر این چیزا کنه؟)، این آدمایی که معتقدند «چه اشکالی داره که جنگ بشه، وقتی که ما قراره ببریم؟» (حتی اگه قبول کنیم مایی که به خودی خود و بدون جنگ کشته می‌دیم، می‌تونیم ببریم، واقعا درک این که جنگ چه صدماتی به کشور وارد می‌کنه، انقدر سخته؟) و این آدمایی که آبان یادشون رفته، واقعا و عمیقا وحشت‌زده‌ام می‌کنند.

۱
Like None
۱۸ دی ۱۶:۰۸

ابان با این ماجرا فرق داره. 

ادوارد اسنودن توی فیلمش نشون میده امریکا با هک موبایل و موقعیت یابی چه راحت امریکا با نیروهوایی و هواپیما مردمو می زنند در افغانستان فک کنم 

پاسخ :

اومدم بنویسم، ولی دیدم واقعا باید فیلمش رو ببینم، مشخصا آمریکا قویه، ولی این که واقعا بیاد مردم رو بزنه، من در جریانش نیستم، و شاید درست باشه، و کار واقعا عجیبیه، قطعا اون هم جنایت محسوب می‌شه.
و در نهایت بازم برام منطقی نیست، من به خاطر مرگ یک جنایت‌کار مطلقا هیچ کاری نمی‌کنم، مطلقا هیچی. و واقعا هم واسم پذیرفته نیست کار افرادی که انقدر خودشون رو به آب و آتش می‌زنند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان