512

می‌دونی، گاهی اوقات هم واقعا دوست دارم صرفا پنج دقیقه از سی سالگی‌م رو ببینم. 

ببینم که تا اون موقع چه پیشرفتی در رقصیدن کردم، توی خونه زیبا و عجیب غریب معمولی‌نمایی زندگی می‌کنیم یا نه، موهام به چه اندازه‌ای رسیدند، که توی خونه‌مون بوی چایی و دارچین میاد یا نه، که بالاخره کی آشپزی می‌کنه، که آشپزخونه‌مون پر از مواد خوراکی عجیب غریب و پر از ادویه‌های مختلف هست یا نه، که بالاخره دانشمند خوبی شدم یا نه، که بالاخره تو و خانواده‌ام رو به طور همزمان و آشکارا دارم یا نه. که در نهایت آیا اصلا پیشم هستی یا نه.

+ داشتم با مریم راجع به این حرف می‌زدم که دقیقا  کوچک‌ترین ایده‌ای ندارم که چطور می‌تونم بعد از شش سال درباره رابطه‌ام به مامان و بابام بگم. و مریم گفت که اصلا چرا بگم. صرفا از ایران برم. و چند وقت پیش داشتم با یکی از دوستای دیگه‌ام راجع به این طرح درخشان حرف می‌زدم و جواب‌هایی که باید به سوال‌های مامان و بابام بدم، وقتی که از ایران برای دیدن من میان، آماده می‌کردم:

«چرا من و ایکس با هم زندگی می‌کنیم؟ خب دوست صمیمی‌ایم دیگه، بالاخره دوست برای همین وقتاس»

«چرا یه تخت هست و یک اتاق خواب؟ خب به هر حال هزینه‌های زندگی بالاست، ایکس هم گفت رو زمین می‌خوابه»

«چرا حلقه دارم؟» دوتا پاسخ احتمالی و پیشنهادی هست (حتی سه‌تا اگه «واسه این که بقیه مزاحمم نشند»)) ۱. «سلف پارتنرد» ۲. « تزیینیه صرفا»۰

«این بچه این وسط چی کار می‌کنه؟ بچه یکی از دوستامه، به همه هم می‌گه مامان، ما هم چون مسئولیت‌پذیری بالایی داریم، علی‌رغم فشار مالی زیادی که رومون هست، واسش تخت و کالسکه خریدیم حتی.»

۵
- نسیم 🍃
۱۵ آذر ۱۳:۲۵

با آخری ی جوری خندیدم که نمیتونم لحن جدی به خودم بگیرم و چیزی بنویسم :))))))))

پاسخ :

واقعا غیرقابل‌توجیه‌ترینه.
پگاه
۱۶ آذر ۰۱:۱۸

همکار، آخری عالی بود=)))))))))))

پاسخ :

همکار :)))))) 
آرزو ﴿ッ﴾
۱۷ آذر ۱۱:۳۴

یه راهم می‌تونه این باشه که اون چند روزی که مامان و بابات میان پیشت، ایکس و بچه برن مسافرت😶 وسایل خونه رو فقط باید یه کاری کرد😶

پاسخ :

خب به هر حال فک می‌کنم برای مامان بابام سوال پیش میاد که «حالا که به پنجاه سالگی نزدیک شدی، نمی‌خوای همسری اختیار کنی؟»
آرزو ﴿ッ﴾
۱۸ آذر ۱۲:۲۹

آره راست می‌گی😅

فاطمه .ح
۰۱ ارديبهشت ۰۲:۰۱

به عنوان خدافظی بگم در آرزوی این لحظه‌ام که جواب این برای خودم و خودت مثبت باشه.

«بالاخره تو و خانواده‌ام رو به طور همزمان و آشکارا دارم یا نه».

پاسخ :

ممنونم که خوندی واقعا :) و واقعا امیدوارم که بهش برسیم :) واقعا.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان