بعدش تعریف می‌کنند که چقدرررر طب سنتی معجزه می‌کنه و اصلا خودشون سرطان داشتند و درمان شدند

واقعا هر وقت یه نفر می‌گه «قدیما مردم خیلی سالم‌تر بودند و آمار مرگ و میر خیلی کم‌تر بود» میل عمیقی پیدا می‌کنم که آرزو کنم که کاش یه تب طاعونی چیزی بیاد، یا دو سه‌تا بچه رو بر اثر بیماری از دست بده، یا خودش/همسرش بر اثر زایمان بمیره، تا دقیقا متوجه بشه که نباید این همه تلاش از این همه انسان رو کاملا ندیده بگیره.

 

عنوان: یه بار توی قطار با یک خانم نسبتا مسنی هم‌کوپه‌ای بودم که تعریف می‌کرد که پرکاری/کم‌کاری تیروئید داشته، و رفته پیش دکتر و دکتر بهش گفته که مثلا فلان قرص رو باید همیشه بخوری. و این هم به این نتیجه رسیده که خیلی سخته که همیشه مجبور باشه قرص بخوره. در نتیجه رفته سراغ یه فرد متخصص توی طب سنتی و اون بهش گفته که باید فلان شربت گیاهی رو استفاده کنی، در ادامه هم گفت که باید همیشه بخوری‌ش. و من تا همین‌جاش واقعا نمی‌فهمیدم چرا باید خوردن شربت تا آخر عمر، با قرص فرق کنه واقعا. ولی خب، خودش معتقد بود که خدا رو شکر که مواد شیمیایی رو مصرف نکرده و به دامان طبیعت برگشته. که در نهایت، من ازش پرسیدم که آیا اصلا آزمایش داده که ببینه شربت اثر می‌کنه یا نه، و واقعا هنوز باورم نمی‌شه. ولی گفت نه. انگار صرف این که به دامان طبیعت برگشته کافیه. تیروئید دیگه چه اهمیتی می‌تونه داشته باشه.

۵
فراری
۱۲ آذر ۰۱:۰۹

بیا مشترکاً یه کتاب بنویسیم، قسمت اولش باشه «ماجراهای من و اتوبوس»، قسمت دومش «ماجراهای من و قطار»، عنوانشم بذاریم «علل گرمایش جهانی». :)))

پاسخ :

بابا :)))) تو توی اتوبوس به انسان‌های عجیب که برخورد نمی‌کنی دیگه
فقط هی خواب می‌مونی
فراری
۱۳ آذر ۱۱:۵۳

خیر، بنده خواب نمی‌مونم، فقط مسخره‌ی بابای اتوبوس‌ها هستم.🙄

پاسخ :

فاصله اتوبوس‌ها چقدره؟
فراری
۱۴ آذر ۱۲:۰۷

در واقع باید نیم ساعت باشه، و دو تا خطن، ولی مثلاً شما چون اسب می‌دویی به جهت این که سایت زده اتوبوس ایکس‌دیقه دیگه میاد، می‌رسی به ایستگاه می‌بینی حرف مرد یکیه و هنوز اتوبوس ایکس دیقه دیگه میاد. یا مثلاً یهو یکی زود می‌ره یکی دیر میاد. وضعیت عجیبیه خلاصه. :))

پاسخ :

نیم‌ساعت یه مقدار زیاد نیست خب؟ :))
فراری
۱۵ آذر ۱۶:۱۵

مچکرم! دقیقاً همینه! خیلی فاصله‌ی زیادیه!🤬

پاسخ :

شاید چون واقعا خط پرمصرفی نیست؟ هست؟
فراری
۱۶ آذر ۰۸:۵۷

والا نمی‌دونم ولی اینم از کاناداشون خلاصه. :))

پاسخ :

به هر حال، توی اتوبوس له نمی‌شی و دعا نمی‌کنی که کاش موقع رسیدن به مقصد همچنان پانکراس داشته باشی. یا خونریزی داخلی‌ت محدود باشه لااقل.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان