507

یکی از عجیب‌ترین نکات در مورد من اینه که از صدای خودم واقعا خوشم میاد :)) حالا دقیقا هیچ چیز خاصی نداره، و نه تنها همه این رو قبول دارند، که خودم هم قبول دارم، و با این حال بازم هر جا که وویس می‌دم، خودم حداقل دو سه بار گوش می‌کنم. آخرش دیگه واقعا به سختی جدا می‌شم.

به هر حال، این قضیه باعث نشده من توی هر فرصتی و سر هر چیزی وویس بدم، که این باعث می‌شه کل قضیه کم‌تر کریپی باشه.

۲
فراری
۰۹ آذر ۰۷:۳۳

آقا اتفاقاً پستت رو که دیده بودم می‌خواستم اینو بگم، یادم رفت. :)) حس می‌کنم این وویس آخری که فرستادی اولین وویسیه که بهم دادی، و من تا خط آخر داشتم فکر می‌کردم «عه، چرا وویس نمی‌ده پس. :/» که تو خط آخر روشن شد.

خلاصه گاهی وویس هم بده، کریپی نیست. :))

پاسخ :

فک می‌کردم قبلا هم بهت وویس دادم. ولی آره در کل زیاد وویس نمی‌دم، حس می‌کنم طرف مقابل نفرینم می‌کنه :))
فراری
۰۹ آذر ۱۷:۵۹

نه جداً، بعضی‌وقتا وویس خیلی خوبه. مثلاً اگر طرف بتونه هم‌زمان گوش بده و جواب بده مکالمه خیلی سریع و خوب می‌ره جلو.

 

خلاصه که دریغ مدار. :))

پاسخ :

آخه من خودم نصف اوقات مجبور می‌شم پاشم دنبال هندزفریم بگردم، یا مثلا می‌خوام آهنگم رو گوش کنم، این طوری دیگه توی ذهنم جا افتاده که وویس فقط برای چیزای طولانی باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان