و من از این واقعا بدم میاد که مردم انقدر عادی دارند برخورد می‌کنند با نبود اینترنت

این گفته که «خوب شد که اینترنت رو قطع کردند، چون داشتیم بیش‌ازحد وابسته می‌شدیم و حالا می‌تونیم کنار هم وقت بگذرونیم ^_^» برای من شبیه به این می‌مونه که قحطی بیاد و یه نفر بگه «خوب شد که غذا نیست دیگه، چون بعضیا دیگه دارند خیلی چاق می‌شند».

 

به عنوان یه فرد دانشجو (که رشته‌اش عمیقا نیازمند اینترنت و تحقیقه)، کسی که یک ماهه داره با همکلاسیاش تدارک یک جشن رو می‌بینه، فردی که بعضی از دوست‌های واقعا مهمش رو هیچ‌وقت ندیده و این‌جا پیداشون کرده، کسی که به هیچ ابزار اطلاع‌رسانی نسبتا معتبری بدون اینترنت دسترسی نداره، فردی که چند ساعت در روز آهنگ گوش می‌ده، و فردی که نمی‌تونه درک کنه چطور ممکنه انقدر به حریمش تجاوز بشه، من واقعا از نبود اینترنت رنج می‌برم.

۱۶
مانا .
۲۹ آبان ۱۸:۰۲

دقیقا برا منم خیلی عجیبه :|

یکی نیس بگه اینکه شما نمی تونین خودتونو کنترل کنین دلیلی نداره صورت مسئله رو پاک میکنن خوشحال شین :||

 

پاسخ :

واکنش‌های مردم گاهی برای من از خود نبود اینترنت هم عجیب‌تره.
نگار انصاری
۲۹ آبان ۱۸:۰۲

منممممم

دقیقا 

من دانشجوی کامپیوترم و برای دوتا از درسام شدیدا به نت نیاز دارم. اصلا نیاز هم نداشته باشم چرا باید چیزی که حق منه رو به زور ازم بگیرن تو سرمم بزنن 

پاسخ :

مردم یه زمانی برهنه می‌گشتند و خیلی هم خوشحال بودند لابد، این به این معنیه که الان هم می‌تونند همین کار رو بکنند؟
اینترنت برای مایی که انقدر اساسی همه زندگی‌مون رو بهش بستیم، واقعا ضروریه.
گفت و چای
۲۹ آبان ۱۸:۰۵

تا همین پیش پای شما از در پشتی وصل بودیم. اونم به همت ترافیک زیاد حجم سرور رو به اتمام رفت بچه ها تعطیلش کردن.

پاسخ :

من دوتا پروکسی پیدا کردم از اول این جریان، هر دوتا خراب شد.
B
۲۹ آبان ۱۸:۰۵

Your freedom میدونید چیه؟ 

پروکسی چیزی ندارید؟ 

کلافه شدم از بی نتی

پاسخ :

من باهاش آشنا نیستم، فک نکنم خیلی‌ها هنوز چیزی ازش بدونند.
شخصا نه.
محمدمهدی یوسفی
۲۹ آبان ۱۸:۱۵

ای کاش حداقل اطلاع میدادن که تاکی قراره قطع باشه

پاسخ :

ای کاش در درجه اول قطع نمی‌کردند :|
نیما
۲۹ آبان ۱۸:۲۸

با سلام لینکی چیزی ندارین بشه your freedom تو این وضعیت دانلود کرد :)

کسب و کارم داخل تلگرامه ۵ روز بدون یک ریال درآمد اون درآمدیم که داشتم فک کنم رفت مرسی از دولت

پاسخ :

اوه، نه :)) آخه حتی اگه شما وارد تلگرام باشین، بقیه نیستند
AmirMohamad
۲۹ آبان ۱۸:۴۰

این نیاز به نت فقط برای دانشجوهایی مثه ما نیس!

کسی که اقوامی خارج از کشور داشته باشه

کسی ک از ساینای خارجی دارو میخره

کسایی ک تاجرن 

و و و

همه و همه نیاز ب نت داریم این ک الکی الکی قطش کنن بره خیلی مزخرفه و مزخرف ترش این ک میگن قطعی نت به صلاح مردمه :/

امیدوارم هرچه سریعتر حل شه

پاسخ :

معلومه خب، در واقع من از نظر نیاز حتی در اولویت هم نیستم.
نیما
۲۹ آبان ۱۸:۴۱

تلگرامم قرار بود موقت قطع باشه و الان با پروکسی فیلترشکن عادت کردیم اینم روش خب :)

پاسخ :

وات؟
این هزار برابر از اون بدتره و تقریبا هیچ راهی هم نداره دور زدنش. اصلا با اون قابل مقایسه نیست.
B
۲۹ آبان ۲۰:۱۱

your freedom شماهم کار نمیکنه؟ 

پاسخ :

من شخصا اصلا نمی‌دونم این چی هست
| Avonlea |
۲۹ آبان ۲۰:۳۳

سارا کاش میتونستم این پستو پلاکارد کنم بگیرم دستم.

پاسخ :

من خودم هم دوست دارم واقعا، دارم از دست این افراد دیوانه می‌شم.
B
۲۹ آبان ۲۰:۳۹

عه ، شما گفتی اشناعی که ، در هرصورت فکر میکنم تا شنبه خبری از نت نیست 

پاسخ :

نه نه، اشتباه شد :)
B
۲۹ آبان ۲۲:۰۹

خیلیا عقیدشون اینه بنزین گرون شد اشکال نداره چرا نتو قط کردین ، خیلیا از کسب کاسبی افتادن /:

پاسخ :

نمی‌دونم، مشکل فقط اینا نیس
Like None
۳۰ آبان ۱۳:۳۸

این مترجم شاید گره گشا باشه https://www.faraazin.ir/

این کدمعرفی هم ممنون میشم استفاده کنید60653

پاسخ :

نه، مشکلم ترجمه نیست، هیچ منبع تحقیقی ندارم، هیچ‌گونه مقاله‌ای.
زهرا
۳۰ آبان ۱۳:۴۷

عده زیادی ازینایی که تلاش میکنن بگن همه چی عادیه سود زیادی براشون داره. طبیعیه.

بیان با اینترانت باز میشه؟

پاسخ :

نمی‌دونم، آخه از افرادی اینا رو شنیدم که می‌دونم واقعا هیچ ربطی ندارند به حکومت. همین عجیب‌ترش می‌کنه.
هومم، خدا رو شکر.
فراری
۰۱ آذر ۱۰:۴۶

یه سریا فقط ترسیده‌ن، می‌خوان بگن همه‌چی عادیه بقیه آروم شن، خودشون آروم شن.

پاسخ :

شاید واقعا بعضیاشون این‌طوری باشند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان