این‌جا، وضعیتیه که می‌تونیم TEotFW خودمون رو رقم بزنیم.

خب، من با پگاه حرف زده بودم و مشخص کرده بودیم که ما معتاد شدیم به اینترنت. نه این که دقیقا خیلی وقت بگذرونیم، صرفا بی‌خبر بمونیم، ممکنه واقعا عصبی بشیم. راه حلمون برای این موضوع این بود که همیشه نزدیک به اینترنت بمونیم، چون دقیقا برامون قابل‌تصور نبود همچین وضعیتی.

می‌دونم که می‌تونم خیلی درس بخونم. مشکل اینه که نمی‌تونم. توی این وضعیت، دو سه‌تا چیز عجیب‌غریب پیش اومده که ذهنم رو مشغول می‌کنند، نمی‌تونم ذهنم رو متمرکز نگه دارم، در نتیجه بی‌خیال درس خوندن شدم و فصل اول The End of the Fucking World رو دوباره شروع کردم. و فک کردم که این سریال کاملا برای من مقدس بود. و همچنان هست حتی.

امروز احتمالا نصفش رو توی تخت بودم. یه جورایی از این وضعیت خوشم میاد. بارون میاد، و من توی یک کشور آشوب‌زده‌ام، عروسی حمید که آخر این هفته بود، کنسل شده، و به شکل زیبایی وبلاگ‌ها مونده. مشکل اساسی‌ش اینه که من باید این هفته رو تماما درس می‌خوندم. به هر حال، باید تلاش کنم این وضعیت یادم بمونه. فک می‌کنم الان برم و درس بخونم بالاخره.

۷
مــاهان (ف.چ)
۲۷ آبان ۲۲:۳۵

باید چیز دقیقی از بودن در یک کشور آشوب‌زده نوشته بشه. بالاخره. یک چیز جوندارِ طولانی.

پاسخ :

آره، قصدم این بود که یه چیز جوندار طولانی بنویسم من هم، متاسفانه وسطش دیگه مضطرب شدم، (اوج بی‌تمرکزیم)، و به این نتیجه رسیدم که اگه برم درس بخونم، شاید بهتر باشه.
فراری
۲۹ آبان ۱۴:۰۱

پسر. چقدر خوشحال شدم وبلاگتو در جستجوی کورسویی از امید باز کردم و دیدم آپ شده.

با وبلاگا می‌تونیم حرف بزنیم حداقل. :))

پاسخ :

آره، اتفاقا داشتم فک می‌کردم کاش ببینی این‌جا
من پروکسی‌م غیرفعال شد، ینی پیام‌های آخرت رو دیدم، ولی فرصت نشد جواب بدم
فراری
۲۹ آبان ۲۱:۱۲

متوجه شدم، اتفاقاً اینو دیدم به ذهنم رسید از "او" بخوام وبلاگمو چک کنه تو کامنت‌هاش حرف بزنیم. :))

یکی دو نفر میان، یه کانال میاد بالا، بعد دوباره همه‌چی ساکته. وضعیت زباله‌ایه.

پاسخ :

ایده خوبیه، از ایمیل دانشگاه هم می‌تونین استفاده کنین، یا اگه دیگه خیلی دلتنگین، حتی سروش هم هست :))
برای تو حتی مزخرف‌تر از ماست.
فراری
۲۹ آبان ۲۱:۴۳

ایمیل دانشگاه خودش و خودم؟ می‌ره میاد؟ اصلاً نمی‌دونم ایمیل دارن یا نه. :))

مچکرم برای همدردی جداً، یه وضعیه آدم بگه ناراحته می‌ریزن سرش می‌زننش. :))

 

پاسخ :

ایمیل دانشگاهی می‌تونه درست کنه همین الان هم، تو با هر ایمیلی که می‌خوای بهش پیام بده
نه، تصویری که ترسیم کردی واقعا ترسناک بود
فراری
۲۹ آبان ۲۲:۲۵

و نمی‌دونم واقعاً چی بگم، فقط انگار افتاده باشم رو تکرار می‌گم مواظب خودتون باشید، خب دیگه هستن دیگه خفه شو. :))

پاسخ :

با مامان بابات چطوری ارتباط برقرار می‌کنی؟
یه چیزی، تو می‌تونی بهشون زنگ بزنی؟
فراری
۲۹ آبان ۲۳:۳۹

آره با اسکایپ یه شصت‌دقیقه گرفته بودم که داره تموم می‌شه، باید یه فکری بکنم. هی می‌گن نگران نباش، بابا جان فقط نگرانی نیست که. :))

من می‌تونم با خط اسکایپ زنگ بزنم، اونا زنگ بزنن هم برای من پول میفته هم اونا، باید برم فایدو البته دوباره بپرسم.

پاسخ :

ینی مثلا به تلفن خونتون نمی‌تونی زنگ بزنی؟
و این که اسکایپ اینترنت لازم نداره؟
فراری
۳۰ آبان ۱۵:۴۰

خونه چرا، و اینترنت نه، و لازم هم نیست طرف دیگه اسکایپ داشته باشه اصلاً. و سارا، بچه‌ها از مشهد بعضیاشون آن‌لاین شدن (ایمیل دانشگاه رو بهت گفتم کار می‌کنه؟ اگه داری کار می‌کنه) و تک‌وتوک تهران و کرمان و تبریز. چک کنید و منو بی‌خبر نذارید.

پاسخ :

نه، من که همچنان چیزی‌م وصل نمی‌شه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان