500

می‌دونی، موضوع همینه که گفتم، دلم نمی‌خواد با عنوان «همجنسگرا» شناخته بشم، همون طوری که نمیام بگم که مثلا فلانی استریته، معلم ادبیاته، فلانه، بیساره. دوست ندارم کنار اسمم رنگین‌کمان باشه. انسان چیزهای مهم‌تر از گرایشش داره به نظرم. و برچسب زدن واقعا پدیده جالبی نیست. 

صرفا می‌خواستم با این فرد باشم که از قضای روزگار دختره. دیگه چیز خیلی مهمی نیست.

۵
حنا
۲۷ آبان ۲۱:۱۲

تو کلیفرنیکیشن یه جاش هست که یه خانومه که اسم تو فیلمشو یادم نیست ولی بازیگرش همین جنیس تو فرندز بود، به مارسی می‌گه که عاشقشه. مارسی می‌پرسه مگه تو همجنس‌گرایی؟ می‌گه نه، صرفن عاشق تو ام. ربطی به گرایش و اینا نداره. دوس داشتنه دیگه. آدم اول دوس داره بعد شاید تازه به جنسیت طرفم دقت کنه. عاشق آدمیه که از قضای روزگار هم‌جنسشه. منم اینو خیلی بیشتر درک کردم تا همین برچسب زدن به گرایش آدما رو

پاسخ :

ببینمش حنا؟
می‌دونی، کلش رو تقصیر این توییتریا می‌بینم.
من هنوز قراره یه پنجشنبه بیام ببینمت.
حنا
۲۷ آبان ۲۲:۰۶

اگه یه روز بی سریال موندی آره، ارزششو داره. 

می‌دونی حالا من اوج این قضیه رو اونجایی می‌بینم که یه نفر با یه آدم ترنسکشوال وارد رابطه می‌شه. اینجا اگه بخایم با دید گرایشی نگاه کنیم سوال پیش میاد که خب این اگه گرایشش به سمت دختراست، چرا با یه دختر وارد رابطه نمی‌شه؟ اگه سمت پسراست، چرا نمی‌ره سراغ یه پسر؟ ولی خب قضیه اینه که اون اصن نگاه نمی‌کنه جنسیت طرف چیه. دوس داشتنش چیزی ورای از جنسیت طرفشه. ورای گرایش خودش.مستقل از این اچیزا. اون آدمو دوس داره با هر چیزی که هست و هر جنسیتی

که داره. اصن گرایشش به اون آدم خاصه، نه به یه جنسیت خاص. نمی‌دونم چرا یه سریا خودشونو موظف می‌دونن همه چیو سریع دسته‌بندی کنن و تعمیم بدن

 

- احساس می‌کنم من به یه پلتفرم نیاز داشتم برای در میون گذاشتن این نظراتم. مرسی که ایجادش کردی:))

- تا ابد پنجشنبه‌ها رو وقت داریم. عجله نکن

پاسخ :

اوه، این چندان تعریف خوبی نیست به نظرم :))
اوه، آره، دقیقا همین. یه چیزی توی آدماست که بهش کشیده می‌شی، البته اسپیکینگ آو ترو لاو، نه خب چیزای سطحی.
- می‌فهمم حنا :))
- فک کنم این هفته بشه، عروسی داداشم به خاطر شلوغیا کنسل شد :)) بیا بریم با هم تظاهرات، من دیگه واقعا نمی‌تونم این وضعیت رو تاب بیارم.
حنا
۲۷ آبان ۲۲:۲۰

سرده آخه. کاش می‌شد تو کافه‌ای جایی حین هات‌چاکلت خوردن تظاهرات کرد:)) حالا البته تصور نکنی که من بی‌تفاوتم، من خیلی ام دلم خونه ولی خب دیگه بی‌حس شدیم دیگه. سوختگی درجه سه.

بیا بریم من یه کافه با پنکیکای خوب پیدا کرده‌ م

پاسخ :

اصلا فک نمی‌کنم که بی‌تفاوتی. فک نمی‌کنم واقعا کسی بی‌تفاوت می‌شه. افراد کول جامعه به هر حال همیشه اینترنت رو دوست دارند. وقتی اینترنت نباشه، اونا هم میان :))
کجا؟
حنا
۲۷ آبان ۲۲:۳۲

 رابطه مستقیم افراد کول و اینترنت واسه دهه هشتاد بود. الان دیگه همه‌گیره. من به عنوان یه آدم کول :))) این چند روزه زیاد حس نکردم چیزی کم باشه. ولی شصت تومن پول بنزین دادم و حرص خوردم. دلم بیشتر از اون خونه تا نبودن اینترنت

 

بین مظفر و فلسطین. اسمش بروژ بود، الان شده وَل. ما صداش می‌کنیم شورلت چون ول خوش‌آهنگ نیست

پاسخ :

حس می‌کنم نبود واتس اپ باید یکم ناراحتت کرده باشه :))

با توجه به عطش عمیق و مشخصم به درس، احتمالا همین پنج‌شنبه بریم :))
ترنم
۰۵ آبان ۲۳:۴۹

میفهمم این پست رو.

حالا یه سوال شخصی که می‌پذیرم اگه نخوای جواب بدی. چون برا خودمم پیش اومده میپرسم‌ش راستش

اگه به هر دلیلی نتونی با فرزانه بمونی انتخاب بعدیت بازم دختره؟ یا فارغ از جنسیت؟

پاسخ :

آمم، نمی‌دونم راستش. چون بستگی داره به این که زندگی چی پیش بیاره. من حتی نمی‌دونم خودمم دقیقا از نظر گرایش جنسی چطوری‌ام. ولی فکر می‌کنم اگه مثلا از هر نظر دیگه یکی بود، یک پسر رو انتخاب می‌کنم. واقعا اقلیت بودن سخته.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان