نیمه پاییز

عزیزم نمی‌دونم واقعا چرا. ولی من از بچگی حس می‌کردم فرق دارم. انقدر بنیادی حس می‌کردم که حتی تا قبل از دبیرستانم دقیقا نمی‌دونستم همچین حسی دارم. فک نمی‌کردم باهوش‌ترین فرد دنیام، زیباترین متن‌های دنیا رو می‌نویسم، یا هر چی، و یا حتی نزدیک به این‌ها. صرفا حس می‌کردم فرق دارم، و اون حس برام خوشایند بود. مثه حسی که بعد از مدت‌ها سر کلاس پایتون هقته قبلم داشتم. باهوش بودم و می‌تونستم بدون تلاش خاصی از کدهای جدید سر دربیارم و با استادم و اون پسره که اعتقاد داشت اگه به جای elif از if استفاده کنیم، فرقی نمی‌کنه، بحث کنم و بحث رو ببرم.

و صرفا از شروع دانشگاه‌ها به بعد، دیگه واقعا به ندرت پیش میومد که حس کنم با بقیه فرقی دارم. به نظر می‌رسید اگه اتفاقی بیفته و من دیگه نباشم، واقعا فرق خاصی نمی‌کنه. منظورم اینه که اکثریت افرادی رو دارند که دوسشون داشته باشند، و اگه یهو نباشند یا دور باشند، افرادی دلتنگشون می‌شند، ولی به غیر از این چی؟ 

فک نمی‌کنم واقعا و دقیقا فرق داشته باشم، نه بیش‌تر اون که در حالت معمول آدما با هم فرق دارند، ولی دلم برای اون حس خوشایند که می‌ذاشت که حس کنم خودمم، تنگ شده.

الان که نه تنها حس می‌کنم فرقی ندارم، که گاهی اوقات حس می‌کنم میون این همه انسان‌های شگفت‌انگیز کاملا گم شدم.

دوست دارم با خودم کنار بیام یه روزی.

۱
‌‌ Elle
۲۱ آبان ۱۵:۰۲

یه بار یکی از کانال‌نویس‌ها در مورد وجود این همه انسان شگفت‌انگیز نوشته بود که تو باید نور خودت رو روشن نگه داری؛ مهم نیست بقیه چقدر فوق‌العاده‌ن، یا مثلن چقدر یکی داره قشنگ می‌نویسه، تو فقط باید نور خودت رو روشن نگه داری و جهان به همه نورها نیاز داره. برا همین به نظر من هیچ نوری گم نمی‌شه، چون شعاعی که نور هر کسی روشن می‌کنه متفاوته، حتا اگه گاهن تداخل داشته باشه. ازینا گذشته هم تو واقعن فرق می‌کنی؛ یه جور عجیبی معمولی هستی ولی بازم خیلی فرق می‌کنی. از اونا که مثلن بکر و دست‌نخورده باقی می‌مونن و انگار هیچ چیز بد این دنیا روشون اثر نذاشته.

پاسخ :

می‌دونی، فک کنم خوشم میاد از این معمولی بودن هم تا حدی.
صرفا دوست دارم بودن و نبودنم تفاوت داشته باشه، و میون همه این نورها واقعا گم نشم.
دوست دارم ابن رو لمس کنم که جهان واقعا به نور من هم نیاز داره.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان