کلاس اندیشه اسلامی.

یکی از چیزایی که باعث می‌شه عمیقا به عقل کسی شک کنم، وقتیه که بدون این که ایده‌ای داشته باشه که اصلا میتوکندری چیه، یا کلا کوچک ‌ترین دانشی درباره مباحث مقدماتی زیست داشته باشه، میاد و می‌گه "داروین که کاملا چرت گفته" یا  "تکامل که کلا مزخرفه".

۴
| Avonlea |
۱۶ مهر ۰۰:۳۴

عزیزم، من یه بار سعی کردم برای مامانم (که درجه‌ی مذهبیت‌ش چندان هم بالا نیست- بهرحال نه در حد یه آخوند) توضیح بدم که علت فلان چیز اینه که ما از نسل میمون‌ها هستیم، بعد بسیار عصبانی شد و گفت تو داری کفر میگی اصلن :))) در این حد.

پاسخ :

آخه نمی‌دونم، در هر حال واقعااا عجیبه برام
ینی مامانت از ما خیلی بزرگ‌تره و شاید یکم طبیعی‌تر باشه، ولی افرادی هستند کن هم‌سن ماعند، و این‌طوری فک می‌کنند
کلمنتاین ‌‌
۱۶ مهر ۱۵:۰۵

فکر کردن درد داره. انکار نه.

پاسخ :

هومم
پیمان ‌‌
۲۱ آبان ۱۵:۰۸

در این مورد چند وقت پیش پستی رو اتفاقی دیده بودم. بخونش شاید بیشتر تونستی درکشون کنی.

http://icando.blog.ir/post/%D9%81%D8%B1%DA%AF%D8%B4%D8%AA-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%AD%DB%8C%D8%AB%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%AF-%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87

پاسخ :

برای اون سن هر چیزی قابل درکه به نظرم، ینی انسان می‌تونه افکار کاملا احمقانه‌ای داشته باشه، ولی خب، من سر یه کلاس با میانگین سنی بیست و یک سال اینا نشسته بودم، و تنها کسی بودم که حداقلش اعتقاد نداشتم تکامل چرته.
پیمان ‌‌
۲۱ آبان ۱۸:۲۵

چقدر عجیب! مگه تو دانش‌گاه خاصی هستی؟

پاسخ :

من دانشگاه تهران درس می‌خونم، و حتی پردیس علوم :))، ولی کلاس عمومی‌م رو توی دانشکده ادبیات برداشتم. موجودات عجیبی بودند، حذفش کردم خدا رو شکر (و یه کلاس احمقانه‌تر برداشتم)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان