482

باید بگم که به نظرم خیلی خیلی مسخره‌اس که جای وبلاگ با کانال تلگرام عوض شد.

منظورم اینه که چند نفر هستند که من واقعا نوشتنشون رو دوست دارم و واقعا می‌خوام که بخونمشون، و به خاطر همین، مجبورم که کانالشون رو داشته باشم. و موضوع اینه که گاهی اوقات هست که من صرفا توی مود اون چیزی نیستم که نوشته شده. گاهی اوقات سطحی‌ام، و صرفا دارم همین‌طوری سریع تلگرامم رو چک می‌کنم، و می‌بینم که متنی هست که نباید سطحی خونده بشه و واقعا متن عمیق و زیباییه و در عین حال با توجه به وسواسم نمی‌تونم بذارم نخونده باقی بمونه،  و یا صرفا حوصله ندارم که فعلا چیزی بخونم، کلا به نظرم برای هر کسی هزاران موقعیت هست که نمی‌تونه توش درست توجه کنه. وبلاگ به نظرم برای نوشتن هزار برابر مناسب‌تره. کانال تلگرام شاید صرفا برای عکس‌ها، یا نوشته‌های کوتاه خوب باشه. و می‌دونم که برای همه اینا توی تلگرام راه حل وجود داره، ولی همچنان به نظرم عجیبه جای به این مناسبی رو ول کنی، بری اون‌جا بنویسی.

۸
dokhiaroom ....
۲۶ شهریور ۱۴:۳۰

با نظرت کاملا موافقم ... 

من با فضای مجازی مخالفم اما به نظرم 

وبلاگ یک مکان مجازی کاملا ارومه ... و تقریبا بی حاشیه ! که میتونی راحت نوشته های لبریز شده   دنیای ذهن تو.  پیداه کنی ....

آروم بشی 

 

پاسخ :

آره، استفاده‌های خیلی مختلفی داره البته :) چرا مخالف؟
‌‌ Elle
۲۶ شهریور ۱۴:۴۹

ولی من کانالتم دوست داشتم :))

پاسخ :

الی، واقعا مرسی بابت کامنتات، واقعا خوشحالم می‌کنی :)
می‌دونی، من واقعا خیلی وقته دوست دارم کانال داشته باشم و نوشته‌های کوتاه و روزمره‌هایی که زیاد دوست ندارم این‌جا باشند، بگم.
نمی‌دونم، شاید یه روز درست کردم واقعا.
dokhiaroom ....
۲۶ شهریور ۲۰:۱۷

موافق نیستم ...

ولی مخالف هم نیستم !!!

چون ما انسان ها بیش. از بیش می خواهیم. شما ی نوعی رو. نمی گم ...

ولی بیشتر آدم ها غرق و وابسته شده اند به این رسانه های این قرن ....

پاسخ :

آره خب، به نظرم تقریبا غیرممکنه که وابسته نبود.
‌‌ Elle
۲۶ شهریور ۲۲:۰۵

عه، منم از خوشحالی تو خوشحال شدم واقعا. چون جداً سبک نوشتنت و نگاهت به زندگی و همه چی رو خیلی دوست دارم.

حالا تو کانال بزن، من و سارا جوین می‌شیم، بنویس برامون :))

پاسخ :

:) :*
آه، کانال داشتن واقعا درگیرکننده‌اس، باید واقعا بشینم فک کنم که می‌‌تونم این درگیری رو تحمل کنم، یا نه
MIS _REIHANE
۲۸ شهریور ۰۰:۳۲

به نظرم پیشفرضی که برای ادم موقع تلگرام رفتن ایجاد میشه سطحیه.و توی وبلاگ برعکسش.

بعد فکرشو بکن ملت میان تو وبلاگ تکست تلگرام مینویسن.اصلا آه و افسوس.

پاسخ :

هومم
آرزو {ツ}
۳۰ شهریور ۱۸:۳۶

من فقط از یه لحاظ برعکس ترجیحِ تو رو ترجیح می‌دم؛ اینکه اونجا نظر ندادن معمولی‌تر از اینجا نظر ندادنه؛ حداقل برای خودم اینجوریه که کمتر عذاب وجدان می‌گیرم. جدای از این وبلاگ‌خوانی رو ترجیح می‌دم. :)

+ می‌شه اگه کانال زدی، به منم آدرست رو بدی؟ البته اگر اون موقع جزء اون افرادی که می‌تونن آدرسش رو داشته باشن، قرار گرفتم :))

پاسخ :

نمی‌دونم، من در هر صورت نظر نمی‌دم معمولا :)) در نتیجه، از این لحاظ زیاد دچار مشکل نمی‌شم
+ آرزو :))) قطعا هستی خب :)
آرزو {ツ}
۳۰ شهریور ۱۹:۴۶

من یک سالی هست که زیاد نظر ندارم، ولی هنوز عادت نکردم :دی

+ ممنون *_*

پاسخ :

من از اول این‌طوری بودم :)

+ :*
//][//-/ ..
۰۳ مهر ۱۸:۵۸

روزی که این پستت را گذاشتی وقتی آمدم خواندم همان خط اول ناامید شدم. در ذهنم وقتی صفحه داشت لود میشد با لبخند داشتم می‌گفتم «عزیزم، ...» ولی این پست اولش عزیزم نداشت :) الان که دوباره پست گذاشتی باز با همین «عزیزم»ِ ذهنی منتظر بودم صفحه باز شود تا بخوانم :)

پاسخ :

می‌دونی، وقتی این طوری می‌گی، فک می‌کنم من واقعا نمی‌تونم انقدر خوب باشم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان