یا تو رو خدا کتاب‌های چرند به من هدیه ندین.

اگه هر کس می‌تونست با خودش یه اعلامیه حمل کنه و توش فقط یه نکته کوچک خیلی مهم ارائه بده از خودش، مال من می‌شد این که «تو رو خدا به من پیکسل «من مهرماهی هستم» هدیه ندین، با توجه به میزان کاربردش (دقیقا صفر) حتی یکی‌ش هم برای من زیاد و اتلاف مطلق وقت و هزینه‌اس و کاملا نشون می‌ده که واقعا چه اطلاعات عمیقی از من دارین.» و من الان دقیقا یه کلکسیون دارم جمع می‌کنم ازش با این اطرافیان کاملا نزدیکم.

۵
فراری
۲۲ شهریور ۰۰:۵۶

مچکرم بهمون نشون می‌دی چه معضلاتی وجود داره که آدمی می‌تونه داشته باشه و نداره. :))

پاسخ :

می‌دونی، چون هدیه هم هستند آدم نمی‌تونه همین‌طوری بندازه دور. مجبوره همین طوری به سختی نگه داره و اون فرد رو لعنت کنه.
چارلی ‌‌‌
۲۲ شهریور ۰۲:۰۹

خوبه. فهمیدم اگر روزی دیدمت چه چیزی بهت هدیه بدم.

مثلا یه پیکسلِ «من آذرماهی نیستم.» D:

پاسخ :

این جدا خوبه، واقعا از ایده‌اش خوشم میاد :))))
MIS _REIHANE
۲۵ شهریور ۰۲:۰۵

منم وقتی یکی برام پیکسل میخره دوس ندارم.چون زمانی که میخرن،به بعد معنوی داستان نگا نمیکنن!فقط میخرن چون خوشکله و رنگ رنگیه.

چه کتابایی مثلا؟

پاسخ :

نه، من بدم نمیاد حقیقتا از کلش، چون ممکنه چیز زیبایی باشه و کاملا با فکر خریده شده باشه، در نتیجه خوبه به نظرم، هر چند کلا زیاد کاربردی برام ندارند.
آمم، یه کتاب چرندی داشتم که دیگه واسه اولین بار از این که هدیه‌اس، صرف نظر کردم و گم و گورش کردم. مثلا اینایی که پر از جملات عاشقانه احمقانه است و اینا.
MIS _REIHANE
۲۶ شهریور ۰۱:۴۹

خب حتما کسایی که به تو کادو میدن یه شخصیت کارتونی رو میشناسن یا چمیدونم فکر میکنن و میخرن.اینجا به تعدد رنگ و گوگولی بودنش بچه ها کادو میخرن واسم :"

 ها.این مدل کتابا:| عَی :|

پاسخ :

آره، این که روی کادو فک کنند، برام مهمه، نه واقعا هیچ چیز دیگه.
باید آزاردهنده باشه :))
dokhiaroom ....
۲۶ شهریور ۱۴:۳۴

#  من زاده امروزم !  من هر روز بار دیگر متولد می شو م. منی در من می روید با تجربه های دیروز ...عشق به فردا ...

در دنیای من هر فرد هر روز. باری دیگر متولد می شود ...

فقط. نمیدانم چرا ما انسان ها اولین زاد روز را جشن میگیرم !

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان