همنام، هم‌ذات

دلم می‌خواد بنویسم، از همه چیز.
از این که دوس دارم رانندگی یاد بگیرم، از این که امروز سر مراسم بله‌برون حمید، یه تکه از گوشت مرغ رو داشتم می‌جویدم و هی می‌جویدم و هی می‌خواستم قورت بدم و نمی‌شد و صبا کنارم نشسته بود و جفتمون نشسته بودیم به در درون گریستن، که در این موقعیت خطیر باید چه کنیم، آخرش بعد از یه ربع تلاش، بالاخره رها شدم ازش. از این که با صبا Mary Poppins Returns رو دیدم و در کمال حیرتم خسته‌کننده بود، از این که تازه الان دیدم ساعت ۱:۵۰ است و سارا، تولدت مبارک و هیچ‌وقت فک نکنم از این توهم هجده ساله بودن بیرون بیای ولی ۲۱ سالگی هم باید خوب باشه. من نمی‌تونم بی‌علاقگی‌م رو به دهه‌ی سوم زندگی پنهان کنم و همچنین علاقه‌ی شدیدم به تو رو.
۳
فراری
۱۰ تیر ۰۲:۳۷
در کمال عشق و علاقه و احترامم نسبت به سارایان جهان، الان پرسشی که برام مطرح شده اینه که تولد توئه یا سارای دیگه‌ای و معترف باش که پرسش به‌جا و منطقی‌ایه. :))

پی‌نوشت:
حس می‌کنم تولد تو نیست ولی. خدایا همه‌مونو نجات بده. *سارا اندرسن ولو*

پاسخ :

نه نه، یه سارایی که حتی تو کانال تو هم هست و تو شیفته‌ی عکس پروفایلش بودی همیشه :))
| Avonlea |
۱۱ تیر ۰۴:۳۲
آه چقدر قشنگ و غیرمنتظره بود خواهر :))) *_* 
بوس فراوان بهت💜

پاسخ :

:****
فراری
۱۱ تیر ۰۵:۵۹
من به عکس پروفایل دختر مردم نگاه نمی‌کنم، ولی اگر اینطوره تولدش رو به طرفداران هنر و زیبایی من جمله خودم تبریک می‌گم! *چشم‌های ستاره‌ای*

پاسخ :

در جریانم :))
جدا باید تبریک بگی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان