صبا.

saba

و در نهایت، من فردیم که بیش تر از دو ماهه که خواهر مسخره اش رو ندیده.

چنین فردی واقعا می تونه بیش از حد دلتنگ باشه.

۶
Mission Blue
۲۹ خرداد ۱۲:۰۰
یکی از نشانه های شخصیت برای من اینه که ببینم طرف داره توی تکست های روزانه و همینطوری از ویرگول استفاده می کنه:))
بعله:دی

پاسخ :

برای من هم :))))
فک کنم بیش تر بلاگرا و اینا به این چیزا توجه می کنند، ینی برای بقیه مطرح هم نیست حتی.
Mission Blue
۲۹ خرداد ۱۲:۱۹
بقیه همون هکسره رو رعایت کنن کافیه:-|

پاسخ :

واقعا.
فراری
۲۹ خرداد ۱۵:۴۵
مشخصه عمیقاً از حجم خلاقیت کذا متأثر شدی، حتی احساس می‌شه که داری پشت گوشی خودتو می‌زنی. :))

پاسخ :

باورش شاید سخت باشه، ولی من واقعاا خنده ام گرفته بود.
چارلی ‌‌‌
۲۹ خرداد ۱۷:۳۵
:)))
من رو یاد کسیوپیا میندازی اما :-"

پاسخ :

چرا کسیوپیا؟ :))
چارلی ‌‌‌
۲۹ خرداد ۱۹:۴۱
توضیحش کمی سخته :))
کتاب موج پنجم (the 5th wave) رو خوندی؟

پاسخ :

نه :((
چارلی ‌‌‌
۲۹ خرداد ۲۰:۱۶
خب، بخون :)
شخصیت اولش یک دختره به اسم کَسی. نه کسیِ مخفف کساندرا، کسیِ مخفف کسیوپیا. من رو یاد اون میندازی :) هرچند خودش اسم خودش رو دوست نداره.

پاسخ :

فک می کنم از اسم کسیوپیا واقعا خوشم میاد. چقدر باید فوق العاده باشه که آدم اسم یه صورت فلکی رو خودش داشته باشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان