که هی سال‌ها می‌گذره و هیچی به نظر بهتر نمی‌شه

با همه‌ی علاقه‌ی بیش‌ از اندازه ام به بچه‌ها، به این که مادر باشم و مخصوصا این که یه دختر داشته باشم و همه‌ی چیزای مربوط بهش، اگه بدونم که حسی که بچه‌ام به من داره، ذره‌ای شبیه حسیه که من به مامانم دارم، واقعا هیچ وقت حتی به مادر شدن فک نمی‌کنم.

۲
فراری
۰۲ فروردين ۱۵:۲۲
بهتر می‌شه. می‌فهمم چی می‌گی ولی از اینی که الان هست بهتر می‌شه. قول می‌دم.

پاسخ :

در مورد مامان من؟ فک نکنم
فراری
۰۵ فروردين ۱۸:۱۳
رابطه‌تون. درکتون از هم. هرچی به سنش نزدیک‌تر بشی بهتر می‌شه، خالص‌تر دوسش داری و می‌بینی به شیوه‌ی خودش سعی می‌کنه دوست داشته باشه.

به واقع منم رابطه‌م با مامانم هیچ‌وقت خوب نبود، هیچ‌وقتم فکر نمی‌کردم خوب بشه. :)) ولی شد. می‌شه. کم‌کم همدیگه رو بیشتر می‌فهمید. :)

پاسخ :

نمی‌دونم، فک نکنم
ولی امیدوارم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان