و برخلاف تو، من برای خودم اندکی احترام قائلم

هر وقت این عبارت «مخصوصا ما خانم‌ها ...» رو می‌شنوم، دوست دارم فرد گوینده‌اش رو بزنم. اگه شما هم این‌طوری‌اید، کلاس دانش خانواده قطعا جای مناسبی براتون نخواهد بود.

یعنی واقعا فهم این که انسان‌ها با هم متفاوتند، انقدر دشواره؟

این که خیلی‌ها دوست ندارند مادر بشند، این که خیلی‌ها دوست دارند استقلال مالی داشته باشند، این که خیلی‌ها دوست دارند کاری بکنند که دوست دارند، این که تو جنسیتت با خیلی‌های دیگه یکیه، واقعا دلیل نمی‌شه اون نگون‌بختان رو با خودت جمع بزنی و چیزی رو بهشون نسبت بدی که صرفا مربوط به خودته. این که تو احساساتی، بی‌منطق، بی‌فکر و نصف عقل افراد مذکری، دلیل نمی‌شه منم باشم. این که تو مانند گل ظریفی هستی که در دستان مهربان باغبان، از بیگانگان حفظ می‌شود و همه‌ی این مزخرفات، واقعا دلیل نمی‌شه که منم باشم.

۳
حسین
۰۶ اسفند ۱۷:۵۹
کلاس دانش خانواده یادش بخیر خخخ
Mission Blue
۰۶ اسفند ۱۹:۰۴
من سودوکو بازی می کردم سر کلاسا. تو هم یه کاری تو همین مایه ها بکن راحت تر میگذره!

پاسخ :

اوه، سودوکو، کاملا فراموشش کرده بودم.
استاد ما یکم سخت‌گیره، ولی بازم می‌شه فک کنم. راه حل خوبیه :))
‌‌ Elle
۰۶ اسفند ۲۲:۵۰
من کتاب می‌بردم سر کلاس و می‌نشستم ردیف آخر و می‌خوندم. استادمونم آقا بود و دیگه بدتر.

پاسخ :

هوم، من نمی‌دونم چرا گوش می‌دم
فک نمی‌کردم استاد مذکر بیاورند سر کلاس دانش خانواده‌ای دخترا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان