254

عزیزم همه ی این مزخرفات درباره ی این که دوستیا باید بر اساس وفاداری و صداقت و فلان و بهمان باشه رو فراموش کن , هدفت تو زندگی پیدا کردن دوستی باشه که حتی در اوج بی حوصلگی جواب پی اماتو بده و وقتی داری با ذوق و شوق تمام در مورد یه موضوع حرف میزنی یه بحث نامربوط رو وسط نکشه.

چون بهت قول میدم نبود صداقت و وفاداری و این حرفا آسیب خاصی بهت وارد نمی کنه , ولی این دو قضیه در گذشت زمان اعصابتو کاملا فرسوده می کنن

۳
فرارى
۲۶ دی ۲۳:۱۶
وبلاگتو دوست داشتم، گرچه دوست داشتن به معنى تأیید این پست نیست.

میدونى بهترین دوست من کسیه که حوصله ى حجم زیادى از خزعبلاتم رو نداره، ولى میدونم تو هر موقعیتى میتونم روش حساب کنم. راستش این که یکیو داشته باشى که بتونى بى قید و شرط روش حساب کنى بزرگترین نعمتیه که یه نفر میتونه تو زندگیش داشته باشه. :)

پاسخ :

ببین راستش افراد اطراف من (ینی دوستای خیلی نزدیکم و خانواده ام) خیلی بی نقصن از این نظر ، به خاطر همین من اصلا به این جنبه ها توجه نمی کنم ولی در عوض صدها بار شده که من تو اوج ناراحتی بودم و هیچکس هیچ واکنشی نشون نمی داده.و پست به شکل نامحسوسی به این موضوع مربوطه.
و دوباره تاکید می کنم که این پست شوخیه :|
| Avonlea |
۲۷ دی ۰۰:۱۱
شاید ندونی ولی نبود صداقت و وفاداری میتونه در طول زمان بیشتر به خاکت بده. سعی کن منطقی باشی.

پاسخ :

سارا این پست شوخیه.
ولی اگه بخوای جدیم بهش نگاه کنی من هیچوقت به طور خودکار با افراد دروغگو دوس نمیشم.ولی خیلی خیلی بدم میاد که کسی جوابمو نده یا وقتی دارم حرف میزنم کلا به حرفام گوش نده.اینا جدا عصبیم می کنن.
فرارى
۲۷ دی ۱۸:۳۵
چقد رو مخه یه آدم غریبه بیاد سعى کنه در مورد پست شوخیت نصیحتت کنه. :)) عذرخواهى میکنم. :))

ولى اون یکى حالتم درک میکنم. چون من آدمیم که در مورد همه چى از انیمه گرفته تا فیزیک و سریال و کتاب کلى با شوق و ذوق معمولاً وراجى میکنم و آدماى معدودى اعصاب این حرفامو دارن. :دى

پاسخ :

خب من نمی تونم خویشتندار باشم و باید بگم بله , واقعا بعضی وقتا رو مخ میشه ولی الان درک می کنم شوخی و جدیش معلوم نیس جدا :))
ببین آدمای اطراف من معمولا اعصابشو دارن ولی وقتی اونا بی حوصله ان و من هیجان زده ام واقعا حالت بدی پیش میاد :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان