221

من عاشق نورم ، در واقع عاشق نورپردازی
وقتی شیش سالم بود اتاقم طرف حیاط بود و روشن ترین نقطه ی خونه محسوب می شد.من توی اون نور مینشستم و با اسباب بازیام بازی می کردم،شاید کل صبح.اتاق فعلیم نورگیر نیس ولی نورپردازیش قشنگه.کلاسای مدرسه توی پنجشنبه ها (که اکثرا خالین) خیلی روشن و دوس داشتنین.
حتی نورپردازی توی فیلما ، من عاشق نورپردازی Eternal Sunshine عم ، با اون بی رمقیش 

نمی دونم چرا الان نشستم اینجا و در حالی که فردا آزمون دارم و هنوز به بودجه بندی آزمون نرسیدم دارم از نورای قشنگ زندگیم می نویسم ولی همش ذهنم سمتشون میره ، تازگیا همش میخوام بنویسم و حس می کنم فرم نوشتنم کلا تغییر کرده.در واقع همه چیزم تا حدودی تغییر کرده.شاید بعدا نوشتم.
۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان