219

پس فردا کانون دارم و آزمون جامعه , یکشنبه سنجش دارم که خب ,اونقدراعم سخت نیس

ولی یه هفته ای میشه که هر روز از ساعت چار تا نه دارم میخونم چون دبیرامون به این سطح از شعور نرسیدن که وقتی میخوان درصد سنجشو برای یه درس بزارن , نباید قبلش بشینن فصلی که اصن تو بودجه بندی نیس حل کنن.

و خب اینکه من واقعا دارم بر اثر این همه فشار و اصطکاک این هفته از بین می رم و تا یکشنبه عم تموم نمی شه

آه خدای من  , کی قراره از این سیستم آموزشی خلاص شیم؟

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان