216

می دونی ، خیلی اوضاع جالبی ـه.سر کلاس زبان بحث کشید سر رانندگی.بعد تک تک بچه ها مصرانه اعتقاد داشتن که رانندگی خانوما افتضاااااااحه.صحنه ی جالبی بود جدا. معلم زبانمونم که جزو نرمال ترین آدماییه که من تا حالا دیدم و باید یه پست راجبش بنویسم ، مات و مبهوت مونده بود.این جدا عجیبه خودشون اعتقاد دارن که برای بد رانندگی کردن آفریده شدن.یا مثلا معلم زبان مذکور داشت می گفت که کارمندای زن مسئولیت پذیرترن و بچه ها خیلی راسخ اینو رد می کردن.من حتی الان که دارم اینا رو می نویسم از شدت حیرت و شگفتی هر دو دقیقه یک بار به دیوار خیره می شم.

یا مثلا فرزانه می گفت امروز صبح که من هنوز به مدرسه نرسیده بودم ، بچه ها داشتن سر پوچی زندگی بحث می کردن و فک کنین یه دیالوگی مثه این شکل گرفته :

- پزشکی قبول شی که چی؟ مثلا چی کار کنی؟ .... (این قسمت مهم نیس چندان)

- (این قسمت مهمه) نه دیگه ، ببین ، اگه پزشکی قبول شی خواستگارای بیشتری پیدا می کنی.

و خب وقتی فرزانه داشت تعریف می کرد من فک کردم شاید همه مثل من فقط از شدت کوته فکری فرد گوینده ی خط دوم ، دهنشون باز مونده ولی فرزانه می گفت همه نشستن تاییدش کردن !!!

من منطق زنان علیه زنان رو اونقدرا درک نمی کنم ، ینی به نظرم حتی اگه همه ی افراد مونث تو منظومه ی شمسی جمع شن و بگن زنای شاغل ، مادرای خوبی نیستن یا مثلا تحصیلات به چه درد دخترا می خوره ، دخترایی که دوس پسر دارن فاسدن و این جور حرفا ، اهمیتی نداره.

من اینجاعم و دوس دارم یه محقق بشم ، عاشق نجومم و همه ی آرزومه که دنیا رو بگردم و اگه می تونین جلومو بگیرین !! ولی خب تا حالا با فردی مواجه نشده بودم که هدفش از درس خوندن و پیدا کردن شغل و زندگی ، فقط شوهر پیدا کردن باشه !! این می تونه عجیب ترین چیزی باشه که من تا حالا دیدم . و خب من هنوز باورم نمیشه که بچه ها تاییدش کردن.

۳
saeede sa
۱۰ آذر ۰۰:۲۴
وای خدا:|
همین جوری هی دارن اعتماد به نفس خانما رو میگیرم دیگه؛بعد این شخص میشه همسر،بعد میشه مادر و قراره نسل های بعد رو تربیت کنه؛چه آینده ی وحشتناکی در انتظارمونه :))
خب کم نیستن آدمایی که فقط بخاطر موقعیت اجتماعی درس می خونم و تلاش می کنن


من همچنان مات و مبهوت مونده :))

پاسخ :

اعتماد به نفسشون مشکلی نداره ، فقط به ازدواج به عنوان هدف زندگیشون فک می کنن
موقعیت اجتماعی حالا خوبه ، تعداد خواستگارا آخه ؟!!! وجدانا داغونه

:))
جولـ ـیک
۱۰ آذر ۱۴:۴۳
متاسفانه:))))

پاسخ :

:(
• عالمه •
۱۶ آذر ۱۳:۰۶
دور و برمون پره از این آدما. اینا دیگه با عرض پوزش خیلی بدبختن که قبول کردن با حقارت زندگی کنن و قابل ترحم هم نیستن متاسفانه :)

پاسخ :

ما چه گناهی کردیم که باید اینا رو تحمل کنیم ؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان