توقع ندارین که بهتون بگم دارم راجب چی حرف می زنم؟

به قدری از بعضی آهنگا خوشم میاد که دوس دارم یقه ی هر کسی که می بینم بگیرم و با چشمای گشاد شده بهش زل بزنم و بگم :" اینو گوش کن !! این می تونه زندگیتو متحول کنه !!" و بعضی آهنگا هستن که به قدری دوستشون دارم که به هیچکس دربارشون هیچی نمی گم ، در موردشون خودخواهترین موجود کهکشان راه شیری و شاید کهکشان ـای دورو بریش می شم ، دلم میخواد حتی خود خواننده اش یادش بره چنین آهنگی وجود داره و برای همیشه مال من باشه.فقط مال من.
۴
• عالمه •
۲۷ آبان ۱۵:۴۳
اگه از گروه دومه با این اوصاف نه قطعا نباید توقع داشته باشیم! :دی

پاسخ :

صد در صد از گروه دومه :))
حن‍ ‍ا
۲۷ آبان ۱۸:۱۲
تاکین فرام مای هارت سارا
یه آهنگ از همینا داشتم من، بعد به طور اتفاقی و شافل وقتی یه گوش هندزفریم تو گوش خودم بود اون یکیش تو گوش دوستم، شنید اینو و خوشش اومد و فرستاد واسه خودش و عاشقش شد، چند وقت بعدشم تو گوشی یکی دیگه از دوستام دیدم و فهمیدم که به طور گسترده منتشرش کرده اصن
دال
۲۹ دی ۰۹:۳۱
منم از اینا خیلی داشتم (و دارم البته هنوز هم!) و لذت میبردم از اینکه زیر لب زمزمه شون کنم و هیچگونه اطلاعاتی هم در موردش به هیچکس ندم؛ احساس میکردم اگه یه نفر دیگه هم گوشش بده ممکنه خراب بشه. البته در مورد ابرهای ماژلانی و آندرومدا مطمئن نیستم؛ تو اونجاها ممکنه کسی گوشش کنه و خب قطعن از دست منم کاری برنمیاد. 

پاسخ :

ابرهای ماژلانی و آندرومدا؟! چی هستن اصن؟
دال
۰۳ بهمن ۱۶:۴۸
به ترتیب قمرهای راه شیری و نزدیکترین کهکشان بزرگ به ما! D:

https://en.wikipedia.org/wiki/Magellanic_Clouds
https://en.wikipedia.org/wiki/Andromeda_Galaxy

پاسخ :

آهان :))
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان