قبل از اینم که نازنین همه رو دیوونه کرده بود ...

من نمی فهمم چجوری و بر اساس چه مشاهداتی می گین که دخترا مودبتر از پسرائن؟ یا مثلا پسرا هیزن؟ *اشاره به فاطمه می کنم* من هر روز با این دختره ی بی شرم و حیا از وسط حیاط یه دبیرستان پسرانه می گذرم و باور کنین که حتی ذره ای از آبروی من باقی نمونده ... آخه کی وسط هفتاد تا پسر دبیرستانی Shots می خونه ؟! یا Radioactive ؟!
۱
جولـ ـیک
۲۱ آبان ۱۵:۵۴
من بودم دیگه از اون وسط نمی گذشتم:-"

پاسخ :

راه دیگه ای که می تونم ازش برم حداقل دو برابر این راهه :|
آخه بدبختی اینجاس که هیچ کدوم از اون پسرا به ما حتی تیکه هم نمی ندازن ینی در این حد خوبن و موضوع اینه که می ترسم آخرش فاطمه به اونا تیکه بندازه :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان