192

فرزانه بعد از شیش سال دوستی تازه هفته ی پیش فهمید که من وبلاگ می نویسم ، من با وجود شنیدن سه ساعت جیغ جیغ و التماس بهش اطمینان خاطر دادم که عمرا اگه آدرس اینجا رو بهش بدم ولی می دونی ، جدا دارم وسوسه می شم ... خب ، خدا به خیر کنه.
۲
منِ مجازی
۱۴ آبان ۱۶:۲۴
ببین ندی بهش ها :|
آدرس ما که لو رفته بود نمیدونی چه عذابی میکشیدم :| به شما هم توصیه میکنم همچین کاری نکنی :)

پاسخ :

من هیچوقت همچین کاری نمی کنم ولی وسوسه بر انگیزه.
منِ مجازی
۱۴ آبان ۱۶:۳۲
درود بر پایداری شما =)

پاسخ :

=)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان