191

خدایا ، یا منو بکش یا اینایی که وقتی میخوای زیرنویس دانلود کنی میان و آخر فیلم ـو در مختصرترین و مفیدترین شکل ممکن می گن.

۴
sina S.M
۱۴ آبان ۱۶:۱۹
چشمانت رو کنترل کن خواهر !

پاسخ :

دیگه من به سقفم نگاه کنم می تونم کامنت اول رو ببینم ، بهتر نیس اونا زبونشونو کنترل کنن ؟!
خانه سلامتی
۱۴ آبان ۱۶:۲۱
من فقط ایرانی میبینم 
sina S.M
۱۴ آبان ۱۶:۵۹
خانه سلامتی رو عشق است !
جولـ ـیک
۲۱ آبان ۲۰:۱۹
:)))))))))))))
وای عالیه...اینایی که این کار رو می کنن آدم دلش میخواد انقدر بکوبشون به کی بورد که منفجر شن:)))

پاسخ :

:)))))
این بهای خیلی کمیه !! من دلم خنک نمیشه بازم !!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان