185

خب ، بهتره حواستون باشه که آیدی تلگرامتون به هیچ وجه من الوجوه دست من نیفته ، چون منطق من وقتی که از یه آهنگ خوشم میاد به سطح "من نمی دونم کی هستی و از کجا اومدی ولی باید این آهنگو بشنوی چون خداسسسسس" تقلیل پیدا می کنه.

۶
منِ مجازی
۰۵ آبان ۲۰:۴۰
یا ابرفرض :| 
باید مثِ رمز وای فای ، هر چند وقت عوض کنم :دی
البته خوبه خودتون اعتراف میکنین ها :)

پاسخ :

نه واسه تو دیگه نمی فرستم خدایی :))
باید طرفو دیده باشم حتما .. در واقع این پست بیشتر برای همکلاسیام مصداق داره
sina S.M
۰۵ آبان ۲۰:۴۲
راس میگی ! عادم وقتی یه آهنگو گوش میده دوس داره فقط یکیو پیدا کنه بفرسته براش !!
فقط سلیقتو تو آهنگ درک نمیکنم مثلن همون موقع که آهنگ گیم آف ترونزه گذاشتی کنارش یه خواننده زن هم فرستادی که چنگی به دل نزد :| 

پاسخ :

اون جزو آهنگای خدای من محسوب نمیشه ولی به هر حال دوسش دارم و مخصوصا در اون دوره ی زمانی عاشقش بودم 
سلایق تو موسیقی واقعا متفاوتند ، مثلا من خیلی کم پیش میاد که راک گوش بدم ولی این مسلما به این معنی نیس که سلیقه ام خوبه یا بده
منِ مجازی
۰۵ آبان ۲۰:۴۳
آها :)
ولی خب ما هم از پستِ Music هاتون بهره میبریم البته :) که خب انگلیسی وُ کمتر حالیم میشه :دی

پاسخ :

آخ !! اونو کلا یادم رفته بود به روز کنم :|
Mission Blue
۰۵ آبان ۲۱:۳۹
ببین آدرس وبلاگ من رو داری، نه؟
هر ساعت از شبانه روز بود برام اسم آهنگ ها رو بفرست.
باتشکر:)

+هم انادر لاو و هم هیل رو حفظ کردم. اگه از شر گوش دادنشون خلاص شدم می خوام برم سراغ true colors:)

پاسخ :

باشه :))
ترو کالرز مال کیه ؟!
جولـ ـیک
۰۶ آبان ۱۳:۲۲
:)))))))))))))

پاسخ :

:)
• عالمه •
۰۶ آبان ۱۵:۰۴
اوه اوه! :)))

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان