Current mood

تمام دغدغه های واقعا مهممو در حالت فعلی ول کردم و دارم خیلی جدی به این فک می کنم که گوشی بعد از کنکورمو چی بگیرم چون من این گوشی فعلیمو به گوشی بودن قبول ندارم.

در واقع آیفون به نظرم جدا به درد نخوره (در این باره با من بحث نکنید , فرزانه دو هفته پیش یه آیفون سیکس گرفته و هر روز که میاد یه ناتوانی جدید گوشیشو اعلام می کنه ) ، سامسونگ منو یاد تلویزیون قبلیمون که خیلی بزرگ و عجیب غریب بود , میندازه و تنها مارکی که به نظرم اندکی مناسب میاد اچ تی سیه , بنابراین لطفا به روم نیارید که بهتره به جای این علافیا برم درس بخونم و نظرتونو راجب همه ی اینا بگین.

دغدغه ی جدی بعدیمم اینه که چطوری برم اسب سواری یاد بگیرم که البته در این زمینه بهتره که سکوت کنید و به همون دغدغه ی اولم جواب بدید.

دغدغه ی بعدیمم که همین الان دارم بهش فک می کنم اینه که پروژه ی بازخوانیمو برای هری پاتر بزارم یا بازی تاج و تخت یا نایت ساید؟ سه راهی سختیه و این طور که معلومه من دانش آموز سوم تجربی کوشایی هستم.

۵
منِ مجازی
۳۰ مهر ۲۱:۳۹
عاغا چرا گوشیِ جدیدم رو میخواین از چشمم بندازین خب :دی
ولی انصافا سادگیِ اندروید تو هیچی نیس لامصب :)))

پاسخ :

یه سری حقایق تلخه :))
جولـ ـیک
۳۰ مهر ۲۲:۰۷
سونی چطوره؟
اچ تی سی از تعمیرکار شنیده م سوختگی هارد زیاد داشته.

پاسخ :

اونم خوبه :)) باید برم ببینم.
می دونی ، من خیلی انسان کوته فکریم در این موارد ، ینی فقط به اسم گوشی و خوش دستیش کار دارم.هیچ چیز دیگه ای برام مهم نیس :))
Mission Blue
۳۰ مهر ۲۲:۲۴
روی ال جی هم تحقیق کن. 
گوشی های خوبی میزنه ولی با اینکه همه میگفتن S5 سامسونگ به شدت داغ می کنه و G3 ال جی اینطور نیست، من کاملا برعکس این رو تجربه کردم.

پاسخ :

از اونم اتفاقا خوشم میاد :)
| Avonlea |
۳۰ مهر ۲۳:۱۴
من از اچ تی سی بدم میاد :دی بدون هیچ دلیل خاصی
و از سامسونگم طرفداری میکنم! واقعا دوسش دارم و ازش راضیم. دوربینی که گوشیم (یه گوشی میان‌رده ی معمولی) داره رو بهتر از خیلی گوشیای دیگه (صد درصد غیر از آیفون) دیدم.

سارا من هنوز نایت سایدو نخوندم و از این بابت خیلی شرمگینم :| 

پاسخ :

:))) ، سارا ، فقط من و تو و فرزانه ایم که بر حسب اسم تصمیم می گیریم که از چیزی خوشمون بیاد یا نیاد :))
نمی دونم ، تصوراتم از سامسونگ به همون تلویزیونه بر می گرده :))

بایدم شرمگین باشی :||| چه وضعشه :||| برو دانلودش کن دیگه :|||
sina S.M
۳۰ مهر ۲۳:۳۸
از الان به فکر گوشی دو سال دیگه هستی ! شاید تا اون موقع داعش کل جهان رو گرفت و همه از گوشی isis استفاده کنیم 

پاسخ :

:|
شاید بزرگان آینده بین با من موافق نباشن ولی چنین آینده ای نامعقول و ناشدنی به نظر میرسه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان