171

از هفتاد و دو ساعت اخیر ، هفتاد و یک ساعتش ـو به آهنگ گوش دادن گذروندم.حدودا 10 تا خواننده ی جدید کشف کردم و سی بار این آهنگ ـو گوش دادم و الان دارم فک می کنم ، می بینم که سه روز تمام تو موسیقی زندگی کردم.

داشتم به آینده فک می کردم.من مطلقا هیچ تصوری از آینده ام ندارم.نابغه نیستم و تو هیچ زمینه ای هم استعداد فوق العاده بالایی ندارم ، از اون آدمای با پشتکار هم فک نکنم باشم (در واقع مطمئنم که نیستم ).
دوست ندارم زندگی معمولی ای داشته باشم و از طرف دیگه کاملا مطمئنم که یه آدم موفق ، معروف یا هر چیز دیگه ای تو این مایه ها نمی شم.
هیچ کدوم از آدمایی که تا حالا دیدم ، منو به این فکر نمیندازن که "اِع!! چقدر دوس دارم شبیه این بشم در آینده".مطلقا هیچ کدوم.و این خیلی یه جوریه.احساس می کنم تو یه مه شدید گیر افتادم.

داشتم اینو واسه صدمین بار گوش میدادم که به این نتیجه رسیدم آینده ی من باید یه چیزی شبیه تیکه ی دومش(از 1:10 به بعد) باشه.
نمی دونم چرا اینو فکر ـو می کنم ولی تقریبا مطمئنم ازش. 
۶
sina S.M
۲۲ مهر ۱۴:۳۳
+ الان شما راضی ای من وبت رو میخونم ؟! :/ 
تو هیچی استعداد ندارین ؟؟  نوشتن چطور ؟!

پاسخ :

چرا باید ناراضی باشم ؟ :/
نه منظورم این نبود , در واقع من تو ریاضی , فیزیک و کلا این چیزا استعداد دارم ولی توی هیچ چیزی جز همون تحلیل موسیقی های بی کلام (:))))) نابغه محسوب نمی شم مثل خیلیای دیگه
تو نوشتنم فک نکنم استعداد خاصی داشته باشم.
[ حنا ]
۲۲ مهر ۱۴:۳۵
مای اسکینِ ناتالی مرچنت‌و گوش دادی؟ خداس^_^

پاسخ :

همین الان دانلودش می کنم در ضمن مرسی از معرفی سمتریز آو لاندن کلدپلی :))) الان موبایلم داره پا در میونی می کنه که من دست از سرش بردارم
sina S.M
۲۲ مهر ۱۴:۳۹
تحلیل موسیقی های بیکلام و ربط دادنش به زندگی خیلی کار باحالیه !! 

پاسخ :

من خدای این کارم :))
آقای متصل
۲۲ مهر ۱۹:۳۴
فقط به دلیل کنجکاوی یه سوال برام پیش میاد . چرا موسیقی غربی ؟ منظورم اینه که موسیقی ایرانی (حتی موسیقی غیر اصیل) از غنی ترین موسیقی هاست . ردی از موسیقی ایرانی رو توی موسیقی بقیه ملل ( حتی ردی از فولکلور ایرانی رو توی کارای کسی مثل یانی هم دیدم ) پیدا میشه . حالا با این همه چرا موسیقی غربی ترجیح داده میشه ؟ (البته صرفا یه سواله)

پاسخ :

صرفا به خاطر عادته و این که کلا من روحیه ام بیشتر به آهنگای غیر ایرانی میخوره ، ولی به هر حال بین خواننده های ایرانی از چاووشی ، قربانی و چند نفر دیگه که البته ناشناخته ان بیشتر ، ـو دوس دارم و آهنگاشونو گوش میدم :)
جولـ ـیک
۲۳ مهر ۰۸:۴۳
حالا حتما باید تو مباحث درسی مدرسه مستعد باشی؟:دی
شاید سرنوشتت اینه که مدال المپیک بیاری حالا:-"

پاسخ :

به خدا اصن موضوع بحث سر استعدادای من نیس :))
در واقع من اصن نمی دونم سر چیه ولی به هر حال اعتماد به نفسم ( و اعتماد به استعدادام ) به هیچ وجه کم نیس :)) نگران این موضوع نباشین :))
El la
۲۸ مهر ۰۰:۴۶
ما به این کار (پدر یه آهنگو درآوردن) میگیم شکوفه زدن :))
مرحله ی بعدشم میوه دادنه :دی

+ناتالی یه آهنگ داره به اسم motherland
من رسما دییوانه شم واقعا اشکمو درمیاره. کلا عالیه این زن

پاسخ :

چرا؟ :))

+ کسی آهنگ دیگه ای از ناتالی سراغ نداره؟ تا من در حال شورشو در آوردن هستم اطلاع بدین.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان