درباره ی بیان

- خیلی جالبه که من خودم از اکثر افراد هم سنم تو اینجا دوری می کنم و تمام ترسم به اینه که نکنه منم شبیه اونا بنویسم پ.ن : خوشم نمیاد درباره ی مدرسه بنویسم و این که امروز ریاضی و فیزیک و زیست داشتم و مدرسه ام فلان جاست و قس علی هذا.


- بیان برام چندان دوس داشتنی نیس ، نسبت به بلاگفا خیلی کلیشه ای تره(هی!! ولی من نمی خوام دوباره برم اونجا :)) ... اینجا خیلی ـا ادبی می نویسن و من در حالت عادیمم نمی تونم نوشته های ادبی رو درک کنم و دوست داشته باشم چه برسه به این که بخوان لاش یه مفهوم فلسفی من در آوردی عم بزارن.

- بلاگرای شاخ اینجا کمترن و در نتیجه هر جایی عم که بری یه اسمی از شباهنگ ، هولدن کالفیلد ، مترسک و خیلی ـای دیگه پیدا میشه و این حداقل برای من اصلا جالب نیس.

- من برای این بلاگر شدم که از دنیام ، افکارم و آرزوهام بنویسم ... نه این که از ارتباطاتم با دیگران یا برای دیگران پست بزارم در نتیجه چندان درکی ندارم از این که چرا مردم روابط شخصیشونو انقدر عمومی می کنن.یا  چرا از بیرون رفتناشون با هم دیگه پست میزارن.و چرا انقدر قربون صدقه ی هم میرن.

- بیان باعث میشه تمام ارزش یه بلاگر به دنبال کننده هاش باشه ، و این اعتماد به نفس آدم ـو از بین می بره و یه جوری میشه که آدم بعد از یه مدتی یه جوری بنویسه که به خودش کوچکترین شباهتی نداشته باشه.


من از کلیشه متنفرم ، فرقی نداره که کجا باشه.من عاشق آدماییم که همونطوری که دوس دارن مینویسن و در واقع جوری مینویسن که اگه نوشته هاشونو بدون ذکر اسمشون به یکی از خواننده هاشون بدی ، همه می فهمن اینو کی نوشته.

۷
دالتون وارن
۲۰ مهر ۱۶:۴۶
به نظر منم اگر اون دنبال کننده ها نبود بهتر بود 
+و مخصوصا از ادمایی که میگن اِ همه پست معرفی کتاب  یا چالش گذاشتن ماام بذاریم"متنفرم!

پاسخ :

اوهوم :)
نمی دونم ، اونا رو مخم نیستن :)
sina S.M
۲۰ مهر ۱۷:۰۵
بیان کلن سیستمش فرق داره. یه جور شبکه اجتماعی شده. با چیزی حدود ۲۰ یا ۳۰ عضو... 

اگر اینقدر وبلاگم اینجا ریشه ندوونده بود میرفتم بلاگفا. 
کما اینکه یک بار هم اینجا رو ول کردم و رفتم بلاگفا ولی از بدشانسی ما مصادف شد با اون مشکلات سرور ها که باعث شد کل وبلاگم بپره و منم برگردم اینجا.

یه سیستم مافیایی و احترام به شاخ ها و امپراطوری ها وجود داره که من ازش خوشم نمیاد 

پاسخ :

بیشتره بابا 
اگه خود بیانو بخوایم در نظر بگیریم خیلی بهتر از بلاگفاس
مافیایی نه ، نمی دونم چیه اسمش ولی قشنگ نیس
منِ مجازی
۲۰ مهر ۱۸:۱۲
باهات موافقم ...
هیچ وقت نتونستم ادبی بنویسم (:(

پاسخ :

منم :)
جولـ ـیک
۲۰ مهر ۲۳:۵۰
اولا به نظرم فضای بیان به هیچ وجه ادبی نیست.:دی
مسالعه اینجاست که بخش عظیمی از بلاگرای اینجا رو آواره های بعد از ویرانی پرشین بلاگ و بلاگفا تشکیل میدن. بنابراین فضا همونقدر ادبی و ثقیله که قبلا تو اون دو سرویس بوده. بلاگر روزانه نویس داریم، شاعر داریم، کلنگ همساده داریم حتی! 

دوما تو بلاگفا هم من یادمه زیتا و نیکولا و مهشاد و آلما بیشتر بورس بودن و همه جا اسمشون بود.:دینیکولا که عزیزدله اصلا و حسابش جداست البته! 

سوم و از همه مهم تر چیزی که من تو بلاگفا هم بهش رسیدم حلقه های بلاگراست. مثل گوگل پلاس فرض کن هر n بلاگر یه حلقه باشن. بعضی از این بلاگرا عضو حلقه های دیگه ای هستن که اونم بلاگرای خفن و متوسط خودشو داره و اشتراکی هم با این حلقه گدارع. به همین ترتیب بلاگرای اون حلقه هم تک و توک تو یه حلقه دیگه ان و ...الخ.
یعنی ممکنه که الان تو حلقه ای باشی و مترسک و شباهنگ و هولدن سلبریتیهاشن ولی بعد یه حلقه دیگه کشف کنی که حتی اسم این سه نفر رو هم نشنیده باشن و بین خودشون نویسنده های قدر و خفن خودشونو داشته باشن.
قضیه فقط اینه که محدود می گردی.
برای پیدا کردن وبلاگ های جدید میتونی مثلا بری سراغ رادیوبلاگیها و سوژه هاشونو ببینی، حلقه های دیگه رو کشف کنی.
Radioblogiha.blog.ir

پاسخ :

+ دوز وبلاگای ادبی اینجا خیلی از بلاگفا بیشتره ، و در واقع یک چارم وبلاگا ادبی ، و یک چارم دیگه روزانه نویسین 
+ ببین کاربرای بلاگفا الان پخش شدن تو خود بلاگفا ، بیان و بلاگ اسکای و نمی دونم چرا ولی حتی اون کاربرایی که قبلا تا حدودی اجتماعی می نوشتن الان بیشتر روزانه نویسی می کنن و کلا هم کمتر می نویسن مثلا تا سن پطرز بورگ و اینا
+یه چیز دیگه عم که خیلی خیلی شخصیه و اصن به بحث ربطی نداره اونقدر ، اینه که من واقعا با روزانه نویسی رابطه ی خوبی ندارم ، ینی به نظرم جدا هوش و شوخ طبعی میخواد نوشتن روزانه نویسیِ جذاب وگرنه این که یه زن خونه دار داره الان ماکارونی درس می کنه و از زندگی میناله به هیچ وجه نمی تونم برام جذاب باشه ولی خب همون طور که گفتم بعضیا هستن که روزانه نویسیشونم قشنگه :)
+ توی بلاگفا حلقه های بلاگر خییییییلی خیلی بیشتر بود ولی این جا تقریبا فقط یکیه ... در واقع بین بلاگرای بیان (که خودشون می نویسن و صرفا مطالب کپی شده نیستن) تقریبا فقط یک حلقه وجود داره که اونم همونطور که گفتم به هولدن و شباهنگ و تو می رسه.
+ من پنج سال تو بلاگفا بودم و سال چارمش فهمیدم نیکولاییم هست ... ینی تو بلاگفا یه سیستمی بود که تو خودت می نوشتی و به خاطر این که وبلاگا خییییییییلی زیاد بودن یه مدت مدیدی طول می کشید که بلاگرای شاخ رو کشف کنی ولی اینجا چون تعداد وبلاگا کمتره همه ی نو بلاگرا ها (؟!) هم بلاگرای معروفو می شناسن.
+ و در آخر این که این پست فقط احساس من بود به اینجا و این که دستم شکست خب :))
sina S.M
۲۱ مهر ۰۱:۲۸
جولیک چه چیزای باحالی گفت !!
[ حنا ]
۲۲ مهر ۲۰:۱۲
سارا الان داشتم موزیکاتو نگاه میکردم، دیدم از Tom Rosenthalم هست
این دوتا آهنگ تام تو تاپ‌تن کل زندگی من‌ن ینی، اگه گوش ندادیشون:
I'm Yohan Blake (Lost(
Go Solo

پاسخ :

الان گوش می دم بشون :)
تام رزنتال منو یاد نیمه شبای تابستونی که بیدار می موندم و وبلاگ می خوندم میندازه ، به خاطر همین دوستش دارم :)
• عالمه •
۲۳ مهر ۱۷:۵۵
بهت افتخار می کنم که بی پروا مثال زدی :)
مهم نیست که طرف چقدر Follower داره. ما که میدونیم خیلیا فقط واسه بیشتر دیده شدن این کار رو میکنن. یارو 1 هفته ست وبلاگ زده و +200 دنبال کننده! دیگه معلومه اینا چیکاره ن.
بلاگفا خودمونی تر بود، قبول دارم. متاسفم که اینو میگم اما تقصیر خودش بود که خونه مون رو خراب کرد و ماها رو آواره کرد!
منم جز اون حلقه ها و گروه هایی نیست که همه همدیگر رو میشانسن و با هم دوستن و هرجا بری اسمشون هست. راستش دلم میخواست یه بار هم که شده باشم اما خب نیستم! نیستم دیگه!
وبلاگ هرکی مخصوص خودشه، سبک خودشه، بازتاب کوچیکی از خود آدمه. مهم نیست چی می نویسیم مهم اینه که خودمون باشیم. همون کاری که تو میکنی :)
+ کوتاه نویسیت رو خیلی دوست دارم ^_^

پاسخ :

عالمه ، باور نمی کنی چقدر این کامنتتو دوس دارم :))
بلاگفا بی ریا تر بود.
منم جروشون نیستم.هیچ کدوم .. قبلا چندان حس خوبی نداشتم به این موضوع ولی الان خیلی خیلی راضیم.
من همه ی تلاشمو می کنم که خودم باشم.
+ این پست که از نود درصد پستام بلندتر بود :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان