موقت

کسی در مورد این نظری داره که کانون بهتره یا گزینه دو؟

۷
آرزو ^_^
۰۶ مهر ۲۲:۲۱
به لحاظ جامعه‌ی آماری و برنامه‌ی راهبردی و اینکه آزمونها دوهفته‌یه بارن پس برنامه‌ریزی منسجم‌تری خواهی داشت کانون .
اما از پارسال مسخره‌بازی در میاره و سوالاتش فوق‌العاده الکی سخت شدن ( این نظر یه استاد دانشگاه بود که نوروز برامون کلاس جمع‌بندی گذاشته بود ) و خب گزینه‌ی دو عملکرد بهتری داشت البته اگه از اینایی نیستی که زود ناامید میشن و با چندتا درصد کم آبغوره میگیرن پس این هم خیلی مشکلی نیست
و در نهایت باید تاکید کنم همونجور که خودت میدونی این فقط نظر منه .

پاسخ :

خب من چند سالی هس که کانون میرم و به سختی سوالاش عادت دارم ولی فک می کنم به این که نکنه کلا الکی انقدر دارم می خونم.
یک نفر
۰۶ مهر ۲۲:۳۵
من شخصا گزینه دو رو ترجیح میدم ، (در ضمن تا حالا تجربه شرکت تو هیچکدوم رو ندارم) چون دوستِ بابام نماینده شعب استانِ راحت میتونم قبلِ امتحان سئوال ها رو بگیرم :)) واسه همون میگم ..
ولی مرآت و واله رو تو مدرسه دادم .. که هیچکدوم رو دوس نداشتم :|

پاسخ :

مرآت و واله داغونن :((
خب سوالارو نگیر :))
used to be a UTUBER :_(
۰۷ مهر ۰۱:۱۶
میدونی، من خودم هر دوتاش رو شرکت کرده بودم. جالب اینه که همه میگن گزینه 2 سخت تره و فلان، ولی به نظر من نه تنها آسون تره (انگار بیشتر سوالاش مال کنکوره، ولی کنکورای قدیم. البته مطمئن نیستم... خلاصه من درصدام بطور غیر واقعی بیشتر از کانون بود!!) بعدش اینکه کانون وقتش خیلی کمتر از استاندارده (نیم ساعت فک کنم) و برای اختصاصیا 1 دقیقه و عمومیا 30 ثانیه وقت گذاشته. و درواقع تو نمیری که آزمون بدی و خودتو بسنجی، میری که فقط سوالا (که اونا هم تو وقت کافی تقریبا مثل گزینه2 آسونن...) رو بگیری چون وقت کم میاری. خلاصه بگم که سوالای گزینه2 هم از یکی بگیر یا دانلود کن، چون مهم سوالان.تو میتنی یه روز به هر دلیلی (مثلا امتحانای مدرسه) کلا آزمونو نخونی. ولی سوالا رو میگیری فقط و خونه از خودت امتحان میگیری! به جامعه آماریم توجه نکن. چون تو کانون هم یک دهم بچه ها شرکت میکنن.

پاسخ :

من شنیده بودم گزینه ی دو آسونتره ... من با وقت و سختی سوالای کانون راحتم فقط می گم نکنه اگه کانون بمونم ، تو کنکور گند بزنم.
used to be a UTUBER :_(
۰۷ مهر ۰۱:۱۸
راستی مگه از شما آزمون جامع نمیگیرن؟
+آزمون های سنجش هم هست.. اونو نمیدونم چجوریه ولی مث اینکه جامعه آماریش از اون 2تا بیشتره. سوالاشم مثل اینکه شبیه کنکوره... ولی بودجه بندیش فاجعس مثلا میگه نصف همه کتابا رو امتحان بدید (برای دوره سال قبل)

پاسخ :

آزمون پیشرفت تحصیلی سمپاد و وزارتی رو میگیرن ولی آزمون جامع تا حالا نشنیدم.
سنجش به شدت آسونه و به شدت اعصاب خورد کنه .. و خارج از مدرسه ام فک نکنم باشه.
دختر حــَوا :)
۰۷ مهر ۱۱:۴۵
من با اینکه سنجش شبیه به کنکوره اصلا موافق نیستم و بهت توصیه میکنم اصن روش فکر نکنی! تو آزمون جامع آخر سنجش من ۱۳۰۰ شدم درحالی که اون آزمون نصف بچه های کانونم شرکت کرده بودن (تداخل زمانی داشت با آزمون کانون و بعد که چک کردم جمعیت شرکت کننده های اون آزمون کانون خیلی کم بود) و همین باعث شده بود که اینقدر توقع رتبه بهتری از خودم داشته باشم! 

پاسخ :

خب من تا حالا کنکور ندادم و نمی دونم شبیه سنجشه یا نه ولی خب ، در تمام سال های تحصیلیم از سنجش متنفر بودم.
Mission Blue
۰۷ مهر ۱۸:۴۳
من ریاضی بودم و تو دوران دبیرستان هیچ وقت آزمون ندادم. تو پیش دانشگاهی هم هشت تا از آزمون های کانون رو ثبت نام کردم و از دِی به بعد دیگه آزمون هاش رو ندادم. چون به نظرم می رسید که تیپ سوالاش زمین تا آسمون با کنکور فرق داشت. 
آزمون سنجش به نظرم بهترین گزینه است. من رتبه ام با اختلاف 100 تا مثل رتبه ی سنجش هام شد. چیز دیگه ای هم که هست اینه که عموما هر درسی که تو سنجش سخت باشه، تو کنکور هم سخته.
موضوع دیگه ای هم که هست اینه که آزمون های سنجش بیشتر به درد جمع بندی می خوره. نمی دونم آیا برای سومی ها هم آزمون داره یا نه. ولی فکر می کنم دو سه تا از بچه ها، که سوم آزمون می دادن فقط دو تا از آزمون هاش رو شرکت کردن به دلیل این که بقیه اش جامع پایه و پیشه.
به نظرم هدفت از آزمون دادن رو باید بودجه بندی آزمون ها بذاری، نه رتبه و جامعه آماری و این ها. باید ازمونی پیش روت داشته باشی که بتونی با برنامه و بودجه بندی اون پیش بری. اکثر مواقع وقتی آدم تو یه آزمون خوب رتبه میاره و تو دیگری بد، ناامید میشه و شاید باعث بشه درس خوندن آدم کم بشه.
موفق باشی:)

پاسخ :

مرسی مهشاد بابت راهنماییت :)
راستش سنجش سوالاش خیلی غلط غلوط داره (اونایی که من تو مدرسه میدم)
و آره , جمع بندی در حالت فعلی هدف بهتری به نظر میرسه.
زهرا
۰۸ مهر ۲۱:۲۶
به نظر من کانون خیلی خیلی بهتره. من دوم دبیرستان گزینه بودم و بعدش رو کانون. اما خب گزینه نظم چندانی نداره حداقل تو شهر ما یا تو اون سال. اما به نظرم جمعیت آماری کانون به همه چیز میارزه. و اینو بگم که رتبه آخرین آزمونم تو کانون با کنکورم ۶ تا تفاوت داشت:)))

پاسخ :

مرسی زهرا :)
چه خفن :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان