Hate you .. and just wanna KILL YOU

طی مکالماتی که امروز با هلیا داشتم فهمیدم که مثه این که کاتلین می میره.

۲
Mission Blue
۰۵ مهر ۲۰:۲۰
به نظر من تا آخر کتاب 5 با هیشکی درباره ی GOT حرف نزن. ذره ذره اسپویلش می کنن برات!

+ بعد از تموم شدن کتاب ها هم با کسایی که سریال رو دنبال می کنن حرف نزن. کلا باید خودت رو قرنطینه کنی!

پاسخ :

سعی می کنم :)
باشه :))
• عالمه •
۰۵ مهر ۲۳:۱۶
چرا مکالمه داشتی آخه! :|
چند روز پیش 2 نفر توی کوچه عقب تر از من داشتن راجع به The Walking Dead صحبت میکردن. من گوشام رو گرفتم و با قدم های تند و بلند از صحنه خارج شدم :|

پاسخ :

خب خودش شروع کرد :||
کار خوب (ولی ضایعی) کردی :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان