و همینطور آریا و کاتلین

جرج مارتین عزیز , برانو فلج کردی , هیچی نگفتم ... ندو کشتی , هیچی نگفتم ... ولی اگه دستت به تیریان یا راب یا جان بخوره می تونم قسم بخورم که هر جایی که هستی پیدات کنم و بکشمت.

۷
Mission Blue
۰۴ مهر ۱۸:۰۷
الان دارم خنده ی شیطانی می کنم!
می خوای کُلِش رو برات اسپویل کنمp: و :دی


پاسخ :

مهشاد تو بهتر ازاونی که این کارو بکنی :))
saeede sa
۰۴ مهر ۱۸:۳۴
منم همین نظرو دارم :\

پاسخ :

کجاشی؟
• عالمه •
۰۵ مهر ۱۳:۵۵
اوه اوه، پس بقیه ش رو هم ببین D:

پاسخ :

کی دیگه می میره ؟ :|
saeede sa
۰۵ مهر ۱۹:۵۱
فصل ۳رو تموم کردم،بعد خانواده گفتن صحنه داره مناسبت نیس :|

پاسخ :

خب من دارم کتاباشو می خونم ... اصن به فیلماش فکرم نمی کنم :))
• عالمه •
۰۵ مهر ۲۳:۱۲
توی این داستان هرکسی ممکنه هر لحظه بمیره! :دی

پاسخ :

آره ولی اینا استارکن خب !! :))
من نویس
۱۵ مهر ۱۴:۴۵
قسم نخور بلیط آمریکا گرونِ!

پاسخ :

لو نده !! لو نده !! لو نده !!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان